וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב תקלה, הפעם בחדשות 2: חשפו תמונת הקטין מהברנוער

12.6.2013 / 22:36

מבוכה גם בתקשורת: אחרי שאתמול נחשף הקטין אשר על פרסומו מוטל צו איסור פרסום בערוץ 10, בנווה אילן חשפו הערב את פניו בפריים טיים של המהדורה הנצפית במדינה

האם מדובר בתופעה חדשה של אי ציות לבתי המשפט? שוב תקלה חמורה בסיקור התקשורת את פענוח הרצח בבר-נוער: אחרי שאמש חשפו בערוץ 10 בטעות את תמונתו של הקטין שלפי החשד הותקף מינית על ידי הפעיל המוכר בפרשת הרצח בברנוער, הערב היו אלו חדשות 2 - אשר חשפו את פניו במהדורה הנצפית בישראל. מדובר בתקלה חמורה, שכן מעבר לצו איסור הפרסום והפארסה שנוצרה סביבו אתמול, חל איסור לפרסם שמות או תמונות של נפגעי תקיפה מינית, ושל קטינים נפגעי תקיפה מינית. בחדשות 2 בחרו שלא להגיב לדברים.

גם אתמול חשפו בחדשות 2 מידע שכלול בצו איסור הפרסום לאחר שהתייחסו לקשרי המשפחה של שניים מהחשודים, אולם לא חזרו על הדיווח השגוי בשום שלב מאוחר יותר במהלך המהדורה.

לא רק ערוצי הטלוויזיה חטאו ופרסמו מידע האסור בפרסום במסגרת הפרשה. אתמול חשפה כתבת הפלילים של גלי צה"ל, הדס שטייף, את שמו של הבכיר בקהילה הגאה אשר נעצר בחשד למעורבות ברצח בבר-נוער. במהלך דיון בפרשה עם רזי ברקאי בתוכניתו "מה בוער", חשפה שטייף את שמו המלא, זאת לאחר שבימים האחרונים רחשה הרשת בשמועות והערכות לגבי זהותו - אך זו נשמרה בקפדנות על ידי כלי התקשורת הממוסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully