וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: גדי סוקניק יחליף את שרון גל ב"לילה כלכלי"

17.6.2013 / 15:36

מגיש חדשות 2 לשעבר יצטרף לחדשות 10 ויגיש את התוכנית "לילה כלכלי" - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. סוקניק ייכנס לנעליו של שרון גל אשר הודיע לפני כחודש במפתיע על עזיבתו

העיתונאי ומגיש חדשות 2 לשעבר גדי סוקניק יצטרף לחדשות 10 ויגיש את התוכנית "לילה כלכלי" - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. סוקניק ייכנס לנעליו של שרון גל אשר הודיע לפני כחודש במפתיע על עזיבתו.

סוקניק, אשר לא נשא בשנים האחרונות בתפקיד עיתונאי רשמי, שימש בעבר ככתב כלכלי ב"קול ישראל" ומאוחר יותר ב"גלובס". בשנת 1991 עבר לערוץ הראשון, בתחילה שימש ככתב פלילי במשך כמה חודשים ובהמשך השנה עבר להיות כתב מדיני. בשנת 1995 עבר לערוץ 2, שם שימש כעורך הפוליטי ובמקביל, הגיש את "אולפן שישי" לצדו של עמנואל רוזן. לאחר עזיבתו של רפי רשף את חברת החדשות הגיש את "חמש עם גדי סוקניק".

לאחר שיעקב אילון עזב את הגשת המהדורה המרכזית של חדשות 2 ב-2001, תפס סוקניק את מקומו לצדה של מיקי חיימוביץ'. מאז עזיבתה של חיימוביץ' בסוף שנת 2002, הגיש סוקניק את המהדורה לצדה של יונית לוי. לאחר מכן הגיש גם את השעשועון השנוי במחלוקת "הפוליגרף".

בשנת 2008 שימש סוקניק, בין היתר, כיועץ לאיש העסקים יצחק תשובה. באותה שנה הקים גם את חברת "פרסקאסט" המתמחה בשידורי טלוויזיה באינטרנט. בשנת 2011 שימש כתב ומגיש בתוכנית התחקירים '360' של זכיינית ערוץ 2 "רשת".

כזכור, לפני כחודש התפטר במפתיע מתפקידו שרון גל. יממה מאוחר יותר פורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה כי כחודש וחצי לפני כן נפתחה נגדו בדיקה בערוץ בחשד להתנהגות שהוגדרה "בלתי הולמת".

בחדשות 10 אישרו את הפרטים.

פרשת שרון גל: סגירת חשבונות או גבייה מוצדקת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully