וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: הסכם תוכן חדש בין חדשות 2 ל-i24news

20.6.2013 / 16:31

לוואלה! ברנז'ה נודע כי על פי הסיכומים בין החברות, תאפשר חברת החדשות של ערוץ 2 לערוץ הבינלאומי החדש שימוש בקטעי וידאו שבבעלותה, כמו גם גישה לארכיון שברשותה

חברת החדשות של ערוץ 2 חתמה על הסכם עם ערוץ החדשות הבילאומי i24news באשר לשיתוף פעולה בתחום התוכן.

לוואלה! ברז'ה נודע כי על פי הסיכומים בין החברות, תאפשר חברת החדשות לערוץ החדש שימוש בקטעי וידאו שבבעלותה, כמו גם גישה לארכיון שלה. עוד נודע כי בערוץ חתמו על חוזה גם עם חברת "ארומדיה ישראל", המו"ל של הירחון הדו-לשוני "ישראל דיפנס" שבבעלות העיתונאי אמיר רפפורט - שיקח חלק בשידורי הערוץ.

בימים אלה משלימים בערוץ i24news את ההכנות האחרונות לקראת עלייתו לשידור אשר נקבעה לתחילת החודש הבא, ה-1 ביולי. בשבועיים האחרונים הושלמו הפיילוטים האחרונים לתכניות החדשות השונות של הערוץ ונערכה הרצה של שידורי החדשות. המערכת העיתונאית של הערוץ כוללת יותר מ-150 עיתונאים והיא ממוקמת בהאנגר החדש בנמל יפו, והיא תשדר מישראל למדינות שונות ברחבי העולם.

הערוץ, בראשותו של פרנק מלול, ישדר בשפות אנגלית, צרפתית וערבית משלושה אולפנים ייעודיים. בראש דסק החדשות בצרפתית עומד סטפן קלוו, בראש הדסק בערבית עומד סלימאן אל שאפעי ובראש הדסק באנגלית עומד עופר פרצמן. i24news נמצא בבעלות פטריק דרהי והוא מופק על ידי חיים סלוצקי.

ב-i24news ובחברת החדשות של ערוץ 2 אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully