וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על מדרגות הרבנות

26.6.2013 / 10:35

אומ"ץ למנכ"ל רשות השידור: הורד מהאוויר את התכנית "שאלת רב" אותה מגיש הרב דוד לאו, זאת עקב התמודדותו לתפקיד הרב האשכנזי הראשי. לאו לוואלה! ברנז'ה: "אפרוש מהתוכנית"

(עדכון 11:42)

תנועת אומ"ץ פנתה הבוקר (רביעי) למנכ"ל רשות השידור יוני בן מנחם בדרישה להוריד מהאוויר את התכנית "שאלת רב" אותה מגיש הרב דוד לאו ובה הוא עונה על שאלות הלכתיות, זאת עקב התמודדותו לתפקיד הרב האשכנזי הראשי לישראל.

"באחרונה פנו כמה אזרחים לרשות השידור בבקשה להפסיק את שידור התוכנית מאחר והרב לאו מתמודד לבחירות לרבנות הראשית, אזרחים אלה טוענים כי הובטח להם שהתוכנית תרד מן המסך אבל ההבטחה לא קוימה", נכתב בפניית הארגון לרשות השידור וצוין כי מדובר במנהל לא תקין לכאורה ברשות השידור".

המירוץ לאיוש תפקידי הרבנות הראשית נמצא בימים אלה בעיצומו ומעורר סערה בקרב הקואליציה. ראש הממשלה בנימין נתניהו טרם הודיע על העדפתו בבחירות לרבנים הראשיים, אולם ההערכות הן כי הרב דוד לאו, המשמש כרב העיר מודיעין, הוא המועמד המועדף עליו. על פי הפרסומים ראש לשכתו לשעבר של נתניהו ומקורבו נתן אשל פועל "מאחורי הקלעים" לקדם את מינויו של הרב לאו לתפקיד.

הרב לאו הגיב היום לטענות ואמר לוואלה! ברנז'ה כי "אם אכן התקבלו תלונות בנושא, אפרוש מהגשת תוכניות טלויזיה עד לאחר הבחירות".

מרשות השידור נמסר: "כל עוד לא נקבע תאריך לבחירות והרב לאו לא הודיע על התמודדותו, התכנית בהנחייתו המשיכה להיות משודרת. מרגע שנקבע תאריך והרב הודיע על התמודדותו, הושעתה השתתפותו בתכנית ואוחלה לו הצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully