וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה חיפשה המשטרה במשרדה של דוברת רשות השידור?

27.6.2013 / 16:06

ניידת משטרה הגיעה היום לרוממה בשל דיווח על אלמונים שפרצו למשרדה של לינדה בר והסבו נזק למקום - כך נודע לוואלה ברנז'ה. לא דווח על גניבת מסמכים או פריצה למחשבה האישי

לבניין רשות השידור ברוממה הוזעקה היום אחר הצהריים (חמישי) ניידת משטרה לאחר דיווח שהתקבל כי אלמונים פרצו למשרדה של דוברת הרשות לינדה בר והסבו נזק למקום - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. לא דווח על גניבה של מסמכים או פריצה למחשבה האישי של בר.

גורם המעורה בפרטים סיפר לוואלה! ברנז'ה כי למשרדי הרשות הגיע טכנאי של מז"פ אשר בחן ביחד עם קב"ט הרשות את המקרה אשר התרחש ככל הנראה בשעות הבוקר המוקדמות, בטרם הגיעו עובדי הרשות למקום. במשטרה מעריכים כי את הפריצה ביצע אחד מעובדי הרשות אשר יש לו גישה לתוך הבניין, שכן בלתי אפשרי לפרוץ למשרד מכיוון חוץ הבניין.

לשוטרים שהגיעו למקום מסרה הדוברת כי בכוונתה להגיע מחר למטה משטרת ירושלים ולהגיש תלונה רשמית על מנת שתיפתח חקירה לבירור נסיבות המקרה. זו הפעם השנייה השבוע שבה מככבת בר בכותרות - ביום שלישי היא פנתה למבקר המדינה בבקשה להעניק לה מעמד של חושפת שחיתויות וצו הגנה אשר יגן עליה מכוונתו, לדבריה, של יו"ר הרשות אמיר גילת להדיחה מהתפקיד במסגרת שינויים ארגוניים. על פי התכנון הארגוני החדש ברשות ישנה כוונה להפריט את שירותי הדוברות של הרשות ולהוציאם למכרז חיצוני של משרד ייעוץ תקשורת פרטי.

במשטרת ישראל אישרו את הפרטים, והדגישו כי טרם הוגשה תלונה רשמית במשטרה. תגובתה של דוברת רשות השידור לינדה בר לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully