וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא רולניק יעזוב את דה מרקר לתקופה של חצי שנה

28.6.2013 / 4:25

אחרי שנה ארוכה של שמועות, קבוצת הארץ מאשרת כי מייסד "דה מרקר" והעורך הראשי גיא רולניק יעזוב את העיתון, כרגע זמנית, לטובת לימודים אקדמאיים בארה"ב לתקופה של חצי שנה

אחרי שנה ארוכה של שמועות קבוצת הארץ מאשרת כי מייסד "דה מרקר" והעורך הראשי גיא רולניק יעזוב את העיתון, אם כי באופן זמני, וזאת לטובת לימודים אקדמאיים בארצות הברית. רולניק צפוי לצאת ללימודים של חצי שנה באוניברסיטת הארוורד בבוסטון.

שמועות על עזיבה של רולניק את קבוצת הארץ, לצד החרפה ביחסים בינו לבין מו"ל העיתון עמוס שוקן מתרוצצות זו תקופה ארוכה. במקביל, סיפרו גורמים בקבוצה לוואלה! ברנז'ה כי בחודשים האחרונים מיעט רולניק להגיע למשרדו בבניין המערכת. עם הפסקת עבודתם המשותפת של חברת הפרסום מקאן אריקסון וקבוצת "הארץ - דה מרקר" פורסם כי יו"ר החברה אילן שילוח וגיא רולניק הגישו במשותף למו"ל הארץ הצעה לרכישת "דה מרקר" ולניתוקו מקבוצת הארץ", אולם השניים הכחישו אז את הדברים.

לפני שנה פרסמה ליאורה גולדנברג-שטרן, אז כתבת הרכילות של מעריב ידיעה על החרפה ביחסים בין שוקן לרולניק על רקע הקיצוצים התקציביים שיידרש אליהם "דה מרקר". עמוס שוקן אמר אז כי אין בין השניים חילוקי דעות והם אינם מדברים על תנאי פרישה. באשר ליציאתו של רולניק ללימודים אמר שוקן "אני לא יודע מאיפה זה הגיע ואין לי מה להגיד על זה".

דברים ברוח דומה על יחסים בעייתיים בין שני הבכירים נאמרו עוד קודם לכן על ידי חבר הכנסת לשעבר חיים רמון. בראיון שהעניק לידיעות אחרונות לפני שלוש שנים הוא אמר כי מתקיים "ניגוד עניינים אישי חריף בו מצוי סגן מו"ל הארץ והעורך הראשי של דה מרקר גיא רולניק", אבל ביקש שלא לפרט מהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully