וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות חשיפת וואלה! ברנז'ה: עובדי מעריב דורשים הבהרות מההנהלה

3.7.2013 / 16:17

יממה לאחר הפרסום אודות דו”ח ”מקינזי” נציגי העובדים פנו היום להנהלת העיתון וביקשו לתאם פגישה דחופה שבה ידווח להם על המתרחש והאם יש כוונה לסגור את העיתון

נציגי עובדי מעריב פנו היום (רביעי) להנהלת העיתון וביקשו לתאם פגישה דחופה שבה ידווח להם על המתרחש בעיתון מבחינה ארגונית. בעקבות החשיפה בוואלה! ברנז'ה לפיה חברת "מקינזי" גיבשה המלצות באשר למבנה החברה, דורשים העובדים לדעת האם יש כוונה לסגור את העיתון.

במכתב, אשר נשלח באמצעות עורכי הדין אמיר בשה ואייל ידין, נכתב כי השינויים הארגוניים המתוכננים הם "סיבוב נוסף של התעלמות" מוועד העובדים ונדבך נוסף של חוסר תום לב. "מרשתי כבר נאצלה בלית ברירה לפנות לבית הדי לעבודה נוכח התעלמות קודמת מצד מרשתך במסגרת שינויים מבניים שערכה באופן חד צדדי רק לפני מספר חודשים והנה עוד חוזר הניגון". במכתב מצוין כי העובדים פנו בנושא להנהלה, אולם לא קיבלו מענה וכי הם ניצבים "בפני הלא נודע".

עורכי הדין ציינו כי על כל מעסיק שהינו צד להסכם קיבוצי חלה החובה שלא לעשות שינויים מרחקי לכת מבלי לאפשר לנציגות להביע את עמדתה ונהל עמה משא ומתן בדבר זכויות העבדים. העובדים הכריזו בעבר על סכסוך עבודה בעיתון.

תגובת מעריב לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully