וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני, קרניבורית

8.7.2013 / 14:03

מבקרת הטלוויזיה של ynet אריאנה מלמד הודיעה כי תגיש תלונה במשטרה על לשון הרע נגד קבוצת פייסבוק סאטירית תחת השם "פי 1000 יותר אריאנה מלמד", הלועגת לה, לטענתה

הסלמה במערכה שנפתחה לקראת סוף השבוע בין עיתונאית ynet אריאנה מלמד לבין קבוצה של טבעונים ואקטיביסטיים המגנים אותה ומאיימים עליה בעקבות כתבה אוהדת שפרסמה על כריך כתף בשר אמריקאי, שלוותה בפוסט שהתגרה במי שגינו את תמיכתה באכילת בשר. מלמד הודיעה אמש (ראשון) כי בכוונתה לפנות למשטרה ולהגיש תלונה על לשון הרע בעקבות קבוצת פייסבוק סאטירית תחת השם "פי 1000 יותר אריאנה מלמד, המציגה "סאטירה גנרית על אריאנה מלמד, אמת המידה המוסרית בנוגע לארועי היום", ולועגת לה, כך לטענתה.

"הקבוצה משתמשת בשמי ובתמונתי כדי ליצור מצג כוזב לפיו אני כובת בקבוצה ההיא, דברים שלא כתבתי כלל בעצמי אלא יוחסו לי על ידי אלמונים", כתבה מלמד והוסיפה כי דיווחה עליה לפייסבוק על מנת להביא לסגירתה. "כיוון שחוש ההומור שלי נגמר בדיוק כמתחילה עבריינות פלילית, מחר בבוקר אתייצב במפלג עבירות המחשב במשטרה ואתלונן, ואחר כך אגיש קובלנה פרטית פלילית על לשון הרע - שגם היא, תתפלאו, עבירה פלילית. מאוחר יותר תגיע התביעה על לשון הרע".

"תבדקי למה אין לך ילדים"

מלמד נמצאת בימים האחרונים תחת מתקפה ברוטאלית שמתנהלת בעמוד הפייסבוק שלה. למבול הגינויים שקיבלה בהודעות פרטיות היא משיבה מלחמה, בין היתר על ידי פרסומם בעצמה. לאחרונה הביאה לקוראיה לקט: "תבדקי למה אין לך ילדים, לא יהיה לך דור המשך כמו להיטלר. תחסמי את פיך ותתפטרי לנו מהעולם, תודה, ועד הטבעונים. סתומה, הכינוי פרה לא מתאים לך, לפרות יש רגשות. כל חתיכת בשר שאת אוכלת היא מוות לילד רעב. את לא שווה את האוויר שאת נושמת כי זה על חשבון בעלי חיים. בעלת מום רעה. בושה שאת חייה. איכס אנושי. שתיתקלי בטורף רעב מאד. את אחד מהיצורים הנאלחים עלי אדמות, מקיא עליך, מרחם עליך, שתחנקי, פסולת אנושית, כזאת מכוערת ומפחידה, זבל, הלוואי שיאנסו אותך, הר אדם מסריחה, בן אדם עלוב, מפזרת רעל, תתנצלי כלפי בעלי החיים, בהמה נאצית, מעניין איך היית מגיבה אם הייתי מכניסה לצלחת שלי את הילדים שלך. חולת נפש, הביוב בהתגלמותו, תטפלי במוגבלות שלך לפני שאת דואגת לזכויות מוגבלים, כמה אלימות יש בך".

למרות שמלמד מגנה את התוקפים אותה, היא בחרה שלא להשתמש באופציה של פייסבוק לחסום את האפשרות לכתיבה על הקיר האישי שלה על ידי מי שלא אישרה לו חברות באתר, או להשתמש באופציה של חסימת האפשרות של קבלת הודעות פרטיות מאנשים זרים.

אריאנה מלמד סרבה הבוקר להשיב לשאלת וואלה! ברנז'ה האם אכן הגישה תלונה במשטרה, וענתה כי היא "לא מדברת עם תקשורת בנושא זה, והכל נשאר בפייסבוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully