וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוראה למאבטחי בית מעריב: "אין כניסה לחגי מטר"

31.7.2013 / 14:58

שלט שנתלה בעמדת השמירה בכניסה לבניין מעריב הורה לצוות האבטחה: "לפי הוראת סמנכ"לית מעריב מירי שטח - אין כניסה לחגי מטר". בארגון העיתונאים דורשים לבטל לו את השימוע

בהנהלת מעריב נחושים שלא להעסיק את חגי מטר, זאת על רקע הוראת בית הדין להשיבו לעבודה ואף לשלם את שכרו באופן רטרואקטיבי מאז הוחלט על סיום העסקתו. שלט שנתלה בעמדת השמירה מדגיש את עמדת הנהלת מעריב כלפי מטר, יו"ר ועד העובדים: "לפי הוראת סמנכ"לית מעריב מירי שטח - אין כניסה לחגי מטר", נכתב בשלט, שצילם אחד מעובדי העיתון עבור וואלה! ברנז'ה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול (שלישי) זומן מטר לשימוע שלפני פיטורים, כפי שהתיר בית הדין למעריב לעשות. בזימון לשימוע נכתב למטר: "התנהלותך חריגה וקיצונית מעבר להתנהגות חוקית, לגיטימית ומקובלת במדינה מתוקנת". בארגון העיתונאים פנו בתשובה להנהלת מעריב באמצעות פרקליטם עו"ד אמיר בשה, ודרשו לבטל כל הליך של שימוע למטר והאשימו את הנהלת העיתון בביזיון בית המשפט.

"בהנתנהלותכם כלפי חגי מטר הנכם מבזים במודע ובמכוון את בית הדין", כתב בשה להנהלת מעריב, ואיים כי אם תמשיך ההנהלה בסירובה להעסיק את מטר יפנה ארגון העיתונאים לבית הדין לעבודה בבקשה מתאימה לפי פקודת ביזיון בית המשפט.

תגובת מעריב לידיעה טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully