וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום עשור: "הארץ" ואייל ארד כבר לא

7.8.2013 / 12:38

פרסום ראשון: קבוצת הארץ הפסיקה את התקשרותה עם משרד יחסי הציבור "ארד תקשורת" שהעניקו לה שירותי יח"צ ודוברות בעשור האחרון - כך נודע לוואלה! ברנז'ה

קבוצת הארץ הפסיקה את התקשרותה עם משרד יחסי הציבור "ארד תקשורת", בבעלות יובל ואייל ארד, שהעניקו לה שירותי יח"צ ודוברות בעשור האחרון - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. עד עתה עבד המשרד עם הארץ על בסיס ריטיינר חודשי קבוע, וכעת הסכם זה ייפסק. בשלב זה אין בכוונת הקבוצה למנות דובר ואיש יח"צ אין-האוס מטעמה.

גורם המעורה בפרטים הדגיש כי בפני הצדדים עדיין עומדת האפשרות של עבודה משותפת לפי פרוייקטים ולפי הצורך של קבוצת הארץ, אולם היא אישר כי ההתקשרות הקבועה נפסקה. בשנים האחרונות ליווה "ארד תקשורת" את קבוצת הארץ במהלך השקת מהדורת הפרינט של דה מרקר, פעילות רשת המקומונים, המעבר הכללי של הקבוצה מהפרינט לדיגיטל, בהשקות לפורמטים החדשים של מוספי העיתון והאפליקציות, והאירועים והכנסים שמפיקה הקבוצה.

עם סיום ההתקשרות הקבועה תהיה קבוצת הארץ מו"ל העיתון היומי היחיד שאינו שוכר שירותים קבועים ממשרד יחסי ציבור: קבוצת "הירש מדיה" מו"ל מעריב נעזרת בשירותיו של משרד היח"צ "לרנר תקשורת", חלקים מקבוצת ידיעות אחרונות, בהם אתר ynet ו-winwin נעזרים ב"דני לוי תקשורת" ואת הדוברות והיח"צ של ישראל היום מבצע משרד "דרור שרביט ייעוץ עסקי".

בקבוצת הארץ וב"ארד תקשורת" אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully