וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידיעות אחרונות: ארגון העיתונאים מתחזק; אגודת העיתונאים: "עוז נפש וחוצפה"

7.8.2013 / 14:47

מלחמות היהודים בעיתון של המדינה מחריפות: שניים מתוך שלושה חברי הוועד היציג של האגודה עברו לכוחות המתחרה - ארגון העיתונאים, כך נודע לוואלה! ברנז'ה

מכה לאגודת העיתונאים בקרב על היציגות ב"ידיעות אחרונות": שניים מתוך שלושה חברי הוועד היציג שלהם עברו לכוחות המתחרה - ארגון העיתונאים, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מדובר בכתב העיתון משה רונן ועורך החדשות יואב תדמור. עד עתה מנה הוועד הזמני רק עיתונאית אחד מידיעות אחרונות, יאנה פבזנר-בשן, והיתר היו עובדי כלכליסט. השניים נענו לבקשת ארגון העיתונאים להצטרף לשירותיהם.

עוד נודע לוואלה! ברנז'ה כי בימים הקרובים תפנה ההסתדרות לבית הדין הארצי לעבודה על מנת שיכריע בסכסוך בינה לבין האגודה בדבר הנציגות בידיעות אחרונות. בשבוע שעבר פנו בהסתדרות למנכ"ל אגודת העיתונאים, יוסי בר מוחא, וליו"ר רותם אברוצקי ודרשו מהם לוותר על הנציגות בעיתון "לנוכח זה שאגודת העיתונאים רחוקה מאוד מהשליש שמחייב החוק, ובהתחשב בכך שמעולם לא ייצגתם את העיתונאים המועסקים בחוזה אישי, שלמעשה מהווים את הרוב המכריע בחברה", כך לפי הפניה.

"ארגון העיתונאים לא הצליח בדבר לבד מהפגיעה במעמדנו הלגיטימי"

"רובנו ספגנו לא מעט קיצוצים, ראינו עמיתים שלנו מפוטרים ונזקקנו לעזרה. האגודה מעולם לא היתה שם בשבילנו, פחות מ-50 עובדים בחברה חברים בה, והיא לראשונה נזכרה לשלוח מייל לעיתונאים שהיא מתיימרת לייצג רק כשבא ארגון אחר ומתחיל לעשות את מה שהיא קרוב לעשרים שנה לא עשתה", אמרו בוועד.

באגודה, מנגד, לא מתכוונים לוותר. "התפלאנו לקרוא את עוז הנפש והחוצפה העולים ממכתבך שבנדון, המתיימר,
המתנשא והמטעה", תקפו את חבר הוועד הזמני מיקי פלד, כתב העבודה והרווחה של כלכליסט. "אגודת העיתונאים הינה ארגון העובדים היציג של ידיעות אחרונות מזה שנים רבות. האגודה פעילה בייצוג עיתונאי ידיעות אחרונות, הן ברמה הקיבוצית והן ברמה הפרטנית, ועושה בעניין זה, בידיעתכם המלאה, ימים כלילות וגם ברגעים אלה ממש אנו מצויים בעיצומו של מו"מ לקראת הסכם קיבוצי עם הנהלת ידיעות אחרונות שייכנס לתוקף בקרוב".

באגודה תקפו את ארגון העיתונאים וכתבו כי הוא "עד היום לא הצליח בדבר לבד מהפגיעה במעמדנו הלגיטימי" וקראו להם למשוך את דרישתם לנציגות בידיעות אחרונות. בארגון העיתונאים, כאמור, יפנו בימים הקרובים לבית הדין הארצי לעבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully