וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא זמן מתאים לבדיחות

22.8.2013 / 11:03

בן פרידמן, מגיש בערוץ ONE תובע את ערוץ 10 ואת רועי בר נתן מגיש "מה נסגר" בגין לשון הרע לאחר שלעגו לו

רוח לא ספורטיבית באולפן: בן פרידמן, מגיש בערוץ ONE תובע את ערוץ 10 ואת רועי בר נתן מגיש תכנית הסאטירה "מה נסגר" בגין לשון הרע לאחר שלעגו לו בתכנית והכתירו אותו במקום הראשון ב"מצעד המטרידים המיניים". בתכנית הציגו לקט של התייחסויות של פרידמן למגישות לצידו באולפן, התייחסות שהם סבורים כי "יש בה אלמנט של הטרדה".

ב"מה נסגר" הציגו לקט קטעי הנחייה של פרידמן שמהן משתמע, כביכול, שהוא מבזה את הנשים המגישות לצידו בערוץ ONE. בתכנית אף "העניקו" לפרידמן "מלגה על שם עמנואל רוזן", אשר נגדו נפתחה חקירה בגין הטרדות מיניות לכאורה. בגיל הפרסום תובע פרידמן מערוץ 10 ומבר נתן 300 אלף שקלים.

"שמו הטוב של התובע, הינו כל מה שיש לו ובעקבות הפרסום נגרמו לתובע נזקים רבים ואף עתידים להיגרם לו נזקים נוספים באופן בו מעסיקים פוטנציאלים לא יירצו להעסיק אותו,, נכתב בכתב התביעה וצוין כי "הנתבעים מציגים את התובע כעבריין, סוטה המטריד מינית עובדות במקום עבודתו".

"הקטעים הוצגו בתוכנית באופן המאפשר לכל צופה להתרשם"

על פי פרידמן, לפי שהגיש נגד ערוץ 10 את התביעה הוא פנה למערכת התכנית ולערוץ 10 וביקש מהם לפרסם התנצלות ולהסיר את הקטע של התכנית מהרשתות החברתיות ואתר האינטרנט. בחברת ההפקה של התכנית, "מאי טי וי", סרבו ועמדו על כך שקטעי הווידאו מוכיחים שפרידמן הוא מטריד, ושזכותם ללעוג לו בשל כך. "הקטעים הוצגו בתוכנית באופן המאפשר לכל צופה להתרשם מהן באופן בלתי אמצעי במראה עיניים. הצפייה מראה כי יש בהן אלמנט של הטרדה, אשר יש בה כדי ליצור אוירה של חוסר נוחות בקרב המגישות וחלק מהצופים גם יחד".

במערכת התכנית ציינו כי התייחסויותיו של פרידמן למגישות לצידו אינן קשורות באופן ענייני למטרות התכניות שהוא מגיש בתחום הספורט והן נעדרות כל הצדקה עניינית. "התנהגותו האמורה של מר פרידמן מתרחשת תוך כדי הקלטת תוכניות טלויזיה. מאחר ותוכניות אלה נקלטות בבתיהם של אלפי צופים וצופות בבית, המגישות אינן חופשיות להסתייג מהתנהגותו של מר פרידמן על מנת שלא "לקלקל" חס וחלילה את האוירה באולפן והן מוצאות עצמן נאלצות להבליג, בלית ברירה להטרדה בעל כורחן. זוהי דינמיקה מצערת, ולמצער אף פסולה".

טרם התקבלה תגובת ערוץ 10 לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully