וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסימום תל אביב

25.8.2013 / 22:20

הבימאית ציפי ברנד ועיתונאית מעריב רותי רוסו הודיעו כי הן עומדות בראש רשימה חדשה למועצת העיר ת"א - "אסיפת הורים" - "שתשים לה למטרה לקדם את האינטרסים של ההורים בעיר"

הבחירות לרשויות המקומיות: ציפי ברנד ורותי רוסו הודיעו היום (ראשון) כי הן עומדות בראש רשימה חדשה למועצת העיר תל אביב-יפו – רשימת "אסיפת הורים" שתשים לה למטרה לקדם את האינטרסים של ההורים בעיר. ברנד היא בימאית ולשעבר כתבת פוליטית, ורוסו היא עיתונאית מעריב ושפית.

הרשימה של השתיים שמה לה למטרה להעלות לראש סדר היום העירוני את נושא החינוך. "אנחנו נותנים את המקסימום בעבודה, בבית, בארנונה ובחניה ובתמורה מקבלים מהעירייה את המינימום – מינימום להורים, מינימום לילדים, מינימום חינוך", מסרו השתים בהודעתן לתקשורת. "אחרי מספר מאבקים מול העירייה בסוגיות החינוך בתל אביב התחלנו להיחשף לנתונים הנוגעים ישירות לגידול הילדים בעיר. צריך להודות שתל אביב היא כבר עיר עם הורים וילדים ומגיע להם לקבל נציגות ראויה במועצת העיר".

מצע הרשימה עוסק בתקציב החינוך, שינוי מצב הצפיפות בכיתות, שיפור השירות והעלאת התקנים לאחיות בטיפות החלב. הורדת שכר הלימוד בגני הילדים הפרטיים, הפיכת בתי הספר למרכזים קהילתיים בשעות אחר הצהריים, הקמת מרכזי נוער ומרכזים לגיל הרך, תגבור פדגוגי והנגשת מוסדות התרבות לילדי העיר ועוד. נוסף לרוסו וברנד כוללת הרשימה הורים צעירים בהם אור אלתרמן-ברנע מייסדת אתר "מאמאזון" וכן את תמר פי ועו"ד יהונתן קניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully