וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב חדשות 10 עמרי מניב נעצר בקפריסין - ושוחרר אחרי חקירה

28.8.2013 / 15:21

מתיחות גם בדסק חדשות 10: לוואלה! ברנז'ה נודע כי שליח חברת החדשות עמרי מניב נעצר הבוקר בבסיס צבאי בקפריסין תוך שכוחות הבטחון המקומיים חושדים שהוא גורם עוין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נתנו לי תחושה שאני מרגל בפוטנציה". עמרי מניב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בצל המתיחות עם סוריה, מתיחות היום גם בדסק חדשות 10: לוואלה! ברנז'ה נודע כי שליח חדשות 10 לקפריסין עמרי מניב נעצר הבוקר (רביעי) בבסיס צבא בריטניה שבאקרוטירי שבקפריסין, אשר על פי הדיווחים מטוסי קרב בריטים נערכים משם לתקיפה בסוריה.

מניב, כמו גם הכתב המדיני של וואלה! אמיר תיבון אשר שוהה במקום, הגיע הבוקר לקפריסין על מנת לדווח מאזור למהדורה המרכזית הערב. זמן קצר לאחר שהחל לצלם את המקום ולשוחח עם החיילים המקומיים עצר אותו שוטר קפריסאי שאבטח את הבסיס והבחין בפעילות, והוא נלקח לתשאול. המרחק האווירי בין חצי האי אקרוטירי בין חופי סוריה בלטקייה הוא 150 קילומטרים, ומומחי ביטחון ותעופה מעריכים כי משם ייצאו מטוסי חיל האוויר הבריטי לגל התקיפות המתוכנן בסוריה, שעשוי להתחיל כבר מחר בלילה.

הציוד שנשא איתו מניב, לרבות מכשיר האייפון שלו - הוחרם, תוך שכוחות הבטחון המקומיים חושדים שהוא גורם עוין. למרות שהציג בפניהם תעודות מזהות ובהן תעודת עיתונאי ביקשו גורמי הבטחון לקיים בדיקה לאישור זהותו. רק לאחר שיצרו קשר עם חדשות 10 ועם אנשי קשר נוספים שנמצאו באייפון שלו - הוא שוחרר.

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה מקפריסין מספר מניב: "הם נראו מאוד נחושים וכועסים ונתנו לי תחושה שאני מרגל בפוטנציה", הוא אומר, ומוסיף תובנה מהאירוע. "לקראת הסוף שוטר קפריסאי שסונג'ר לשמור עלי התחיל להיפתח וסיפר שהם מאוד לא מרוצים מהכוונות של הבריטים לתקוף מכאן". לאחר תחקור של כשעה, כאמור, הוא שוחרר והציוד שלו הושב לו.

בחדשות 10 אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully