וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת ערוץ 10 חוגגת: "בדרך לרישיון"

2.9.2013 / 14:56

חברת החדשות של ערוץ 10 העבירה אמש את מרכז פעילותה ושידוריה לירושלים, ובכך השלימה את מחויבויותיה לקבלת רישיון שידור קבוע. היום הרימו בכירי הערוץ והרשות השנייה כוסית

חברת החדשות של ערוץ 10 העבירה אמש את מרכז פעילותה ושידוריה לירושלים, והחל מ-1 בספטמבר 2013, שידורי החדשות של ערוץ 10 מבוצעים מהבירה. האולפן החדש, שנבנה בקומת הקרקע בבניין JCS, מהווה את השלב הראשון בפרויקט האולפנים החדשים של חדשות 10. בשלב השני, המצוי בשלבי תכנון מתקדמים, ייבנה אולפן חדשות נוסף על גג בניין JCS, המשקיף על קריית הממשלה, הכנסת ובית המשפט העליון.

לרגל ראש השנה ולרגל המעבר לירושלים נערכה היום הרמת כוסית בבניין jcs בירושלים, בה נכחו יו?ר מועצת הרשות השנייה אילן אבישר, וראשי ערוץ 10 וחדשות 10. בערוץ ציינו מוקדם יותר כי "מעבר חדשות 10 לבירה הוא האחרון בשורת צעדים שאותם ביצע הערוץ במטרה להשלים, אחת לאחת, את כל המחויבויות שנקבעו בהסדר הארכת זיכיונו – החל מהשלמת מחויבויות עבר ועמידה בכל מחויבויות התוכן בתחום ה"סוגה העילית", כפי שמציינים דו"חות הרשות השנייה, השקעת בעלים מאסיבית, כפי שנקבע בהסדר עם המדינה, וכלה במעבר לירושלים. עם השלמת כל המחויבויות, ערוץ 10 עסוק כבר עתה בגיבוש מסמכי הבקשה לרישיון שידורים ל-15 שנה, אותם הוא נדרש להגיש עד תום שנת 2013".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"עסוקים בגיבוש מסמכי הבקשה לרישיון". בכירי ערוץ 10, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

גינת: "עשייה עיתונאית הישגית מהמדרגה הראשונה"

אבישר אמר: "כמי שמייצג את האינטרס הציבורי בכל הקשור לשידורי הטלוויזיה המסחרית ובכללם שידורי החדשות, אני שמח לראות חברת חדשות נוספת שקבעה את משכנה בירושלים. אני סבור שקיומה של פעילות של חברת חדשות מלב ליבה של ירושלים זו בשורה נפלאה ומהלך חשוב בתחום השידורים בישראל?

אבי בלשניקוב, יו"ר ערוץ 10: "המעבר של חברת החדשות של ערוץ 10 לירושלים הוא דרישת החוק, ואנחנו מקיימים את הדרישה הזו בשמחה ובהשקעה גדולה מאוד. החלטנו שהמעבר של חברת החדשות לירושלים לא ייעשה רק כדי לעמוד בתכלית החוק, אלא כחלק מראייה ארוכת טווח, חלק מתוכנית השקעות בערוץ 10 ובחדשות 10 לטווח הארוך. השלמנו בימים אלה השקעה אדירה של קרוב ל-20 מיליון שקל בהקמת אולפן החדשות החדיש בבירה, דסק חדשות חדש ומערכות הפקה משוכללות, שידור וחדשות בלב-לבה של ירושלים, ברחוב יפו. עם המעבר לבירה אנו משלימים את העמידה בכל דרישות החוק והרגולציה ובכל סעיפי ההסדר עם המדינה, ואנו עסוקים כעת בגיבוש הבקשה לרישיון לעוד 15 שנה".

מיכל גרייבסקי, יו"ר נענע10: "המעבר של חדשות 10 לירושלים הוא לא רק קיום קפדני של סעיפי החוק, לא רק השלמה של כל המחויבויות של ערוץ 10, אלא סימן דרך לאמונה, האופטימיות, הנחישות והמחויבות שלנו לפעול בענף הטלוויזיה, החדשות והאינטרנט לטווח ארוך".

רפי גינת, מנכ"ל ערוץ 10: "ערוץ 10 לקח על עצמו סדרה של מחויבויות כחלק מהסדר הארכת הזיכיון, ואני גאה לומר שאנחנו עומדים בכל אחת מהמחויבויות, הן מבחינת המשך התמיכה הבלתי מסויגת מצד בעלי המניות, הן בתוכן מסוגה עילית, וכעת גם עם השלמת המעבר של חברת החדשות לירושלים. מעבר חדשות 10 לירושלים, הוא פרויקט מורכב מאוד ויקר מאוד, והיכולת של חברת החדשות לבצע אותו בזמן שיא, זאת במקביל לעשייה עיתונאית הישגית מהמדרגה הראשונה, היא הוכחה מובהקת ליכולות הניהוליות, הארגוניות והעיתונאיות של החברה".

גולן יוכפז, מנכ"ל חדשות 10: "המעבר של חדשות 10 לירושלים הוא חלק מתהליך התחדשות שתעבור החברה בתקופה הקרובה, תוך שמירה על הערכים המאפיינים את חדשות 10 – עצמאות, השגיות עיתונאית, מתן תמונה רחבה, מאוזנת, מקורית ומרתקת לצופה. ההשקעה הגדולה במעבר לירושלים, ובשדרוג משמעותי של ציוד העריכה והשידור - הן באולפנים בגבעתיים והן באולפן החדש בבירה, הם חלק מגב כלכלי וארגוני, שכמותו לא היה לחברה זה זמן רב. תודה לכל העושים במלאכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully