וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו פיוס

15.9.2013 / 10:11

חודשיים לאחר שגינה אותו ואת העיתון בעקבות ראיון שפורסם עמו במוסף "7 לילות", הזמר שי גבסו התנצל בערב יום כיפור בפני כתב ידיעות אחרונות רז שכניק

הזמר שי גבסו התנצל בערב יום כיפור בפני כתב ידיעות אחרונות רז שכניק, חודשיים לאחר שגינה אותו ואת העיתון בעקבות ראיון שפורסם עמו במוסף "7 לילות". גבסו זעם אז על שכניק, טען שהדברים שנכתבו אינם מדויקים וקרא למעריציו שלא לקרוא את הכתבה - שעסקה בחייו האישיים ובהם גם העדפותיו המיניות.

בפוסט שהעלה אז לפייסבוק כתב גבסו: "בא לי להקיא כשאני רואה שאני במרכז של סדרה שכתובה לא טוב, התמונות מאופרות מדי, הטקסטים זולים מדי" ... "פאק יו רז שכניק פאק יו וואלה פאק יו כל גסי הרוח שממררים את חיי מאז שאני קטן. לא חזרתי בשאלה ולא הצטרפתי לאף קהילה. הציטוטים לא מדויקים ומשמיעים משהו אחר מהאמת".

ברוח יום כיפור העלה גבסו לעמוד הפייסבוק שלו פוסט מתנצל בפני שכניק. גבסו לא חזר בו מגינוי של העיתון, אולם התנצל על כך שתקף את שכניק אישית. התנצלותו הפומבית מצטרפת להתצלות לא-רשמית שהעבירו מנהליו לאנשי ידיעות אחרונות בסמוך לפרסום הדברים במקור. "מה שפורסם ברבים צריך גם שייסלח ברבים . רז, חשבתי שהדרך הכי טובה לנקות את שהיה בינינו הוא פה", אמר. "לא הייתי מחזיר את מילותיי, כי זוכר אני את אותו הרגע שרציתי לבטא את מה שהרגשתי, אבל בהחלט הייתי מקווה שהמילים יפגעו בך פחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully