וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: רוב נכסי ”מוטו תקשורת” יימכרו ליובל סיגלר

16.9.2013 / 13:05

אחרי מאבק בין מו"ל טיים אאוט יובל סיגלר לבין מו"ל קבוצת המגזינים של מעריב עקיבא גולדבלום החליט בית המשפט: סיגלר ירכוש את מרבית הנכסים בתמורה ל-685 אלף ש"ח

סגנית נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב השופטת ורדה אלשיך אישרה את מכירת מרבית נכסי "מוטו תקשורת" למו"ל "טיים אאוט" יובל סיגלר. כפי שנחשף בוואלה! ברנז'ה, חברת המגזינים פשטה רגל בחודש שעבר. במסגרת הסכם פשרה בין סיגלר לבין מו"ל קבוצת המגזינים של מעריב "תכלת" עקיבא גולדבלום, תרכוש חברת המגזינים של מעריב גם היא חלק מהנכסים.

לפי ההסכם שאושר תרכוש "טיים אאוט" את פעילות האינטרנט והדיגיטל של "מוטו תקשורת" ואת המגזינים "מסע אחר", "מטיילים", "גלילאו", "נישה" ו"מוטו". החברה תרכוש את אתר האינטרנט "allmag" ושורה של ניוזלטרים המדוורים מדי יום לכ-375 אלף נמענים.

בעבור הנכסים ישלם סיגלר 685 אלף ש"ח. 18 מעובדי "מוטו תקשורת", שמנתה כ-80 עובדים לפני פשיטת הרגל, ימשיכו להיות מועסקים על ידי המו"ל החדש.

"תכלת" של עקיבא גולדבלום, אחיו של מו"ל מעריב שלמה בן צבי, תרכוש את המגזינים "דרך האוכל", "חיים אחרים", ו"הורים וילדים" תמורת 250 אלף שקל. החברה התחייבה לקלוט שמונה עובדים. המגזין "גלילאו צעיר" יימכר לשירי אביב ששימשה כסמנכ"לית של "מוטו תקשורת". היא תשלם 165 אלף שקל תוך התחייבות להעסיק שישה עובדים.

מוטו תקשורת הוקמה על ידי אילן ציוני (בעל קבוצת מוטומדיה, שהוציאה את "הגה" ו"מוטו") לאחר שזכה בשנת 2009 במכרז לרכישת נכסי חברת המגזינים SBC בהשקעה של 3.35 מיליון שקל. SBC שהייתה בשליטת איש העסקים מאיר דוד פורקה ונמכרה במכרז לאחר שהוצא לה צו להקפאת הליכים בשל חובות של כ-53 מיליון שקל. היא הוקמה בשנת 1997.

"מוטו תקשורת" נקלעה בתחילת השנה למשבר, פיטרה עשרות עובדים וסגרה מגזינים בהם "מוטו" ו"בל מוד". בחברה הכחישו אז את הדיווח בוואלה! ברנז'ה לפיו היא נמצאת בקשיים כלכליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully