וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנטריקוט על הפלנצ'ה, ועל חשבון משלם האגרה

30.9.2013 / 14:42

מספר מצומצם של כתבי תקשורת הוזמנו השבוע לאירוע חגיגי של רשות השידור שבו יושק לוח שידורי הסתיו של ערוץ 1. המיקום הצנוע: מתחם סי אנד סאן בת"א. כצפוי, לא כולם מרוצים

מספר מצומצם של כתבי תקשורת וטלוויזיה הוזמנו השבוע לאירוע חגיגי של רשות השידור שבו יושק לוח שידורי הסתיו של ערוץ 1. האירוע יתקיים במתחם היוקרתי "סי אנד סאן" בתל אביב, במסעדת הגורמה "סיטרה" של השף דודו אלמקייס והוא מלווה באמצעות יחסי ציבור חיצוני, "גלאי תקשורת". ברשות השידור מייחסים לאירוע חשיבות רבה וההשקעה בו בהתאם, אך לא כולם רואים זאת בעין יפה. לוואלה! ברנז'ה הגיעו תלונות של עובדים ברשות שקבלו על ההחלטה לערוץ אירוע במקום שכזה, שכן מדובר בהוצאה כספית שאינה מבוטלת.

עיתונאי בכיר ברשות השידור אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "אי אפשר להתעלם מזה שאירוע נוצץ שכזה בתקופה כזו קשה עבור הרשות זה בעייתי, גם כלפי חוץ זה רע למוניטין גם כלפי פנים אל מול העובדים. רק עכשיו קיצצו בשעות נוספות כי הארגון נמצא בגרעון תקציבי". עובד אחר אמר: "למה במסעדת גורמה? אי אפשר היה לעשות את זה בבניין אגודת העיתונאים? זה כספי ציבור".

עליית לוח השידורים - בסימן שאלה

ובתוך כך נדמה היה היום כי האירוע החגיגי עומד בסכנה, זאת בשל הוראה שנתן יו"ר רשות השידור אמיר גילת למנכ"ל הרשות יוני בן מנחם להקפיא את עליית לוח שידורי הסתיו לאוויר. במכתב פנימי שהעביר גילת, ואשר הגיע לידי וואלה! ברנז'ה, הבהיר יו"ר הרשות כי וועידת התוכן לא אישרה את הלוח, וכי היא תתכנס רק בשבוע הבא ועדיין לא התקיים עליו כל דיון. "עד החלטה אחרת של הוועדה יש להמשיך בלוח השידורים הקיים", כתב לבן מנחם. מכך משתמע שאירוע השקת לוח השידורים יתבצע כאשר עלייתו לאוויר עומדת בסימן שאלה.

מרשות השידור נמסר לוואלה! ברנז'ה בתגובה כי אירוע חשיפת התכנים החדשים של הרשות יתקיים ביום רביעי כמתוכנן "ללא קשר לועדת התוכן". עוד הוסיפו ברשות כי "הנהלת הרשות והערוץ הראשון ימשיכו לייצר תכנים איכותיים לשידור הציבורי למורת רוחם של גורמים מסויימים אשר מנסים ליצור תשומת לב ולהפריע בהתנהלות השוטפת. לצערנו שמועות ורכילויות מופצות בצורה עקבית על ידי בעלי אינטרסים אשר מעוניינים להביא לכאוס עד סגירת רשות השידור ובכך לפגוע באחת מאושיות הדמוקרטיה בארץ מנכ"ל הרשות ההנהלה ועובדיה ילחמו נגד ניסיונות נואלים אלו ללא לאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully