וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים רוצות פרינט

9.10.2013 / 16:00

אתר Onlife פורץ את גבולות האינטרנט ויוצא לראשונה עם מהדורה מודפסת שתופץ למנויי "הארץ" - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. המהדורה תכלול את הכתבות הנקראות ביותר באתר

אתר התוכן ואקטואליה לנשים, און לייף, פורץ את גבולות האינטרנט ויוצא לראשונה עם מהדורה מודפסת שתופץ למנויי "הארץ" - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. המגזין, שיופץ ביום חמישי הקרוב למנויי העיתון בתל אביב, ירושלים והשרון, הוא גיליון ראשון והינו פרי שיתוף פעולה בין און לייף לבין עכבר כל העיר.

המהדורה תכלול את הכתבות הנקראות ביותר באתר בתחומי הסיקור שלו: נשים, עסקים וקריירה, מדור הדעות והבלוגים, תזונה ובריאות, פנאי ובידור, אופנה משפחה ועוד.

בין טורי הדעה שיתפרסמו בגיליון: טור מיוחד של שרת המשפטים ציפי לבני - "נשים תרימו את הטלפון האדום", טור הכולל את נאומה האישי של העיתונאית הפוליטית- מדינית, אילה חסון מתוך ההייד פארק נשים- "את כל המלחמות נגדי עשו גברים" וטור דעה של עיתונאית ערוץ עשר טליה פלד- "זקן בן 92 שמתחתן עם צעירה בת 22 זה לא קוריוז".

לדברי הדס גולדשטיין, מנכ"לית און לייף: "את השנה השלישית לקיומו, סיים און לייף עם שיא של מעל ל-6 מיליון מבקרות שקראו, הגיבו, לייקקו וכתבו. בזכותן, הפכנו לאתר הנשים הגדול בישראל, המשפיע והמצוטט תדיר בכלי התקשורת".

"לאור פניות רבות של הקוראות, החלטנו לצאת עם גיליון מודפס בתפוצת מנויי 'הארץ'. הגיליון מרחיב את המגמה של און לייף להיות מרחב הנשים הגדול בישראל, הפועל במגוון רחב של ערוצים- באתר, בסלולר, במהדורת המייל היומית, בגיליון המודפס ובאירועי ההייד פארק הנערכים פעמיים בשנה", הוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully