וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכסאות מוזיקליים, הצלילים צורמים

10.10.2013 / 15:02

לוואלה! ברנז'ה נודע כי מגיש מבט אמיר איבגי יחליף בהגשת "הכל דיבורים" את נועה ברק, פחות מחצי שנה לאחר הצטרפותה. עובדי הרדיו מתוסכלים: "למה דווקא מישהו מהטלוויזיה?"

פחות מחצי שנה לאחר שמונתה לתפקיד, תופסק הגשה של נועה ברק את תכנית הגדל של רשת ב' "הכל דיבורים" והיא תוחלף במגיש "מבט" אמיר איבגי - כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

מערכת "הכל דיבורים" סובלת מחוסר יציבות מאז עזב אותה ירון דקל עם מינויו למפקד גלי צה"ל. כסאו התחלק בין כמה מגישים: יוסי הדר, איילה חסון, אורן נהרי ועודד שחר. עם מנויה של ברק לתפקיד קמה תרעומת על ההחלטה למנות דמות מהטלוויזיה להגשה היוקרתית ולא דמות מהרדיו. מחאה דומה צפויה לקום גם כעת עם מינויו של איבגי.

"התכנית הזו, אולי ההפקה המוערכת ביותר של רשות השידור, צמחה בקול ישראל בתל אביב ומזוהה עמה", אומר לוואלה! ברנז'ה גורם בקול ישראל. "אנחנו מרגישים חוסר הוגנות בהחלטה לשבץ בה עיתונאים מהטלוויזיה". גורם אחר הוסיף: "יש ברשת ב' המון אנשים מוכשרים שיודעים לעשות רדיו מצוין, אז למה להביא דווקא מישהו מהטלוויזיה? המחשבה כאילו טאנלטים הם אלה שצריכים להוביל את התכנית היא שגויה. ראה למשל מקרה נועה ברק".

אמיר איבגי הוא עיתונאי חדש יחסית ברשות השידור אליה הגיע לפני כשנתיים בלבד. הוא שימש לפני כן כעורך ומגיש החדשות המקומיות של HOT בדרום. כבר ביום בו ערך אודישן להגשת "מבט" צפה מתוך הרשות ביקורת על השיבוץ העתידי.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "הנהלת הרדיו בוחנת מגוון מגישים ומגישות כדי לבחור מתוכם מי יגיש או תגיש את אחת מתוכניות הדגל של רשת ב'. כך לגבי נועה ברק וכך גם לגבי אמיר איבגי ועוד מספר מגישים שייבחנו למשימה זו מתוך מאגר המגישים של הרדיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully