וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסמך חדש, סדר יום ישן

22.10.2013 / 13:23

רשות השידור אימצה אתמול את מסמך נקדי המשופר, אך הדיון, כך מפרטים שהגיעו לידי וואלה! ברנז'ה, היה סוער במיוחד: מנהל הרדיו מיקי מירו כינה את ההחלטה "חוצפה", ועזב בזעם

דרמה מאחורי הקלעים של הודעת הנהלת רשות השידור אתמול על כך שהיא מאמצת את מסמך "הבעת עמדה ואיזון בשידורי אקטואליה": מנהל הרדיו, מיקי מירו, נטש את הדיון באמצע במחאה על כך ש"לא מקשיבים לו" - ואף כינה את התנהלות חברי המליאה "חוצפה" - כך מפרטים מתוך הדיון הסגור אשר הגיעו לידי וואלה! ברנז'ה.

לפי הודעת רשות השידור שהופצה אתמול לתקשורת, מליאת רשות השידור החליטה לאמץ שינויים בקוד האתי של הרשות ולאפשר שידור של תוכניות אישיות או הבעת עמדות אישיות על ידי המגישים מגישים. ההנהלה, ובה מנהל הרדיו מיקי מירו, התנגדה לשינויים. כזכור, הבעת עמדה בשידור הייתה אחד הנימוקים לניסיונות ההנהלה לבטל את ההגשה של קרן נויבך את "סדר יום" - החלטה שעוררה סערה.

גורם שנכח בדיוני המליאה סיפר הבוקר לוואלה! ברנז'ה כי במהלך הדיונים התעוררה סערה של ממש כאשר מנהל הרדיו מיקי מירו תקף את חברי המליאה וכינה את התנהלותם "חוצפה" תוך שהוא מרים את קולו וקובל על כך שלא ניתנת לו הזדמנות להציג את החלופה שלו לקוד האתי שניסחה בלהה כהנא. לפי הגורם ברשות, חברי מליאה דרשו בעקבות כך מהמנכ"ל יוני בן מנחם להעמיד את מירו לדין משמעתי. בן מנחם לא לא הגיב לדרישה, ומירו נטש את הדיונים בזעם.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "מנהל קול ישראל התבקש על ידי ההנהלה ובתיאום עם יושב ראש הרשות, לרכז את עבודת ההכנה של מסמך חלופי לזה של וועדת האתיקה. העבודה נעשית ביסודיות, בשיתוף עם מנהלים ועובדים ברשות השידור ובסיוע של פרופ' אסא כשר. מנהל הרדיו הוזמן מספר פעמים להציג את ההתקדמות בתהליך בפני המליאה אך בכל פעם הדיון לא התקיים מסיבות שאינן תלויות בו או בהנהלת רשות השידור".

"בדיון האחרון של מליאה הוזמן מנהל קול ישראל לישיבה שבה נותר רק קומץ מחברי מליאת רשות השידור. חברים במליאה לא אפשרו לו להציג את מהלך העבודה על המסמך החדש, עד כדי כך שלא ניתן היה להמשיך במצגת. בשלב זה החליט היושב ראש להוציא את כל חברי ההנהלה כולל מנהל קול ישראל וקיים את הדיון בהעדרו. מנהל קול ישראל הביע תרעומת על כך שהוא וחבריו הוצאו מהישיבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully