וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממש קזינו עולמי

22.10.2013 / 17:13

פרסום ראשון: ברשות השידור ישקלו לאפשר לראשונה לאמנים לא ישראלים לייצג את ישראל באירוויזיון - כך נודע לוואלה! ברנז’ה; ”כמו שישראל מיוצגת על ידי כדורגלנים זרים”

ריהאנה פנויה במאי? חובבי אירוויזיון, שימו לב: אחת האפשרויות שיישקלו השנה ברצינות לקראת הדיונים על הייצוג הישראלי באירוויזיון היא לשלוח אמן לא ישראלי לראשונה בתולדות השתתפות ישראל בתחרות - כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

הרעיון צפוי לעלות לדיון בעוד כשבועיים, אז צפויה להתכנס ברשות השידור הוועדה לענייני האירוויזיון ובה יעלו לדיון האפשרויות לבחירת האמן שייצג השנה את ישראל בתחרות שתתקיים בתחילת חודש מאי 2014 בקופנהגן. באם הרעיון יאושר על ידי הוועדה, תפנה רשות השידור לנספחי התרבות בשגרירויות השונות בישראל על מנת שאלה יציעו לה מועמדים מטעמם.

היסטוריה עמוסת פארסות

בשנים האחרונות נשא תהליך הבחירה אופי של פארסה: בשנה שעברה פרשה מהתחרות הזמרת וזוכת "The Voice" קטלין רייטר תוך שהיא מטיחה טענות קשות נגד השופטים ורשות השידור, וטענה שהמארגנים "מעדיפים להעלים עין מחשדות למעשי מרמה, ובכך להעביר מסר שכל האמצעים כשרים, שכללי המשחק אינם כללים ושאין מי שמתכוון לאכוף אותם". שנה קודם לכן תחרות הקדם-אירוויזיון בוטלה ברגע האחרון, כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, לאחר שחברת ההפקות של חיים סלוצקי ביטלה את ההסכם להפקתו בשל חילוקי דעות עם הנהלת רשות השידור.

גורם המעורה בפרטים אמר היום בהקשר זה: "כמו שישראל מיוצגת בתחרויות הכדורגל העולמי על ידי כדורגלנים זרים, אין סיבה שהיא לא תיוצג בתחרויות השירה על ידי אמנים זרים". יצוין כי חוקי התחרות מתירים זאת, ובעבר אף ייצגו אמנים ישראלים מדינות שונות בעולם: אסתר עופרים ייצגה את שווייץ, תמנע בראואר וכרמלה קורן ייצגה את אוסטריה, ואורטל מלכה ייצגה את צרפת.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "הוועדה אכן תתכנס בעוד שבועיים כדי לדון בכל ההצעות בנושא האירוויזיון ואין כל כוונה לפנות לאמן מחו"ל שייצג את ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully