וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסלים המאבק של עובדי הרדיו בטלוויזיה: "הכל דיבורים" לא תשודר מחר

22.10.2013 / 17:37

ועד עובדי הרדיו ב"קול ישראל" בת"א הודיע כי מחר שוב ישובש שידור תכנית הדגל של רשת ב’ ”הכל דיבורים”, זאת במחאה על מה שהם מגדירים כהדרתם מהגשת התוכנית

המאבק בין עיתונאי רשת ב' לעיתונאי ערוץ 1 מחריף: ועד עובדי הרדיו בקול ישראל בתל אביב הודיע למנהל הרדיו, מיקי מירו, כי מחר (רביעי) שוב ישובש שידור תכנית הדגל של רשת ב' "הכל דיבורים" והיא לא תשודר מחר, זאת במחאה על מינויו של מגיש "מבט" אמיר איבגי להגשת התכנית.

"מחר יום רביעי אין לשתף פעולה עם התכנית 'הכל דיבורים' המדירה אותנו", כתב היום ועד העובדים בראשותו של עו"ד ברוך אסקרוב במכתב לעובדים. "לנוכח אי תיקון המצב, הצפצוף הארוך ו/או החולשה הנוראה של ההנהלה בשמירת עבודתנו, ביטויינו וזכויותינו, ונוכח ההחרפה מצד ההנהלה בדמות החדרת דמויות זרות חדשות והפעלת אנשי בטחון נגדנו".

ביום רביעי שעבר הפגינו העובדים במסגרת משמרת מחאה אקטיבית בחצר מתחם "קול ישראל", תוך שהם נושאים שלטים ומוחים על כך שהם "מודרים מזה שנה וחצי מהתוכנית", כך לדבריהם. "מנהלי קול ישראל ורשת ב' שלא פעם מבקשים את סיוענו - וטוב שכך, תחת שיהיו מדירים שינה מעיניהם לנוכח המצב, מדירים אותנו, עובדיהם העיתונאיים - מתכניתנו. ממשיכים הם בתכנית החלוקה לכל - רק לא למי שהקים קיים (משך 22 שנים של מצויינות מקצועית!) ואמור לקיים את תכנית הרדיו: אנו עיתונאי הרדיו", נכתב.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, פחות מחצי שנה לאחר שמונתה לתפקיד, הוחלט בימים האחרונים ברשות השידור להפסיק את הגשתה של נועה ברק בתכנית "הכל דיבורים" ולהחליפה במגיש "מבט" אמיר איבגי. עם מינויה של ברק לתפקיד קמה תרעומת על ההחלטה למנות דמות מהטלוויזיה להגשה היוקרתית ולא דמות מהרדיו. מחאה דומה, כאמור, קמה כעת גם עם מינויו של איבגי.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "הנהלת הרדיו תמשיך לשבץ את מגישי התכניות לפי שיקולים מקצועיים בלבד כפי שעשתה עד כה ועל פי המנדט שניתן לה בחוק. המנכ"ל וההנהלה הבכירה לא תשלים עם לקיחת החוק לידיים, אנרכיה והשתלטות על השידור של ועד העיתונאים אשר מוציא את תסכולו ומובל על ידי גורמים אינטרסנטים אשר כל רצונם הוא להביא לכאוס עד סגירת הרדיו והטלוויזיה. הנהלת הרשות מקווה שהקול השפוי והמקצועי ברשות יגבר על אותם קולות מתוסכלים מחרחרי ריב ומדון . הנהלת הרשות תפעל כנגד אותם גורמים אנרכיסטים אשר מביאים את המקום לידי סגירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully