וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ כבל לשר התקשורת: פזר את מוסדות רשות השידור והקם ועדה קרואה

28.10.2013 / 11:16

על רקע פרישת חמשת חברי מליאת הרשות מתפקידם אמש, כתב הבוקר מי שהיה השר הממונה על רשות השידור לשר ארדן: "ההנהלה הנוכחית ריסקה ומרסקת את מה שעוד נותר מהשידור הציבורי"

ח"כ איתן כבל (העבודה) קורא לשר התקשורת גלעד ארדן לפזר את מוסדות רשות השידור ולהקים ועדה קרואה, כך במכתב ששלח הבוקר (שני) לארדן, זאת על רקע פרישתם של חמישה מחברי המליאה אתמול במחאה.

"אני מאוד מבקש שתבחן באופן רציני את בקשתי לפזר את כל מוסדות הרשות כולל היו"ר המנכ"ל מנהלי הרדיו והטלוויזיה ובמקומם למנות ועדה קרואה", כתב כבל, שכזכור שימש בעבר גם כשר הממונה על רשות השידור.

לדבריו, "ההנהלה הנוכחית ריסקה ומרסקת את מה שעוד נותר מהשידור הציבורי ומנקודת מבטי זה פשע ציבורי לאפשר להם להמשיך בתפקידם. הועדה שמינית (ועדת לנדס ד. ו) עד שתסיים את עבודתה ועד שיתקבלו ההחלטות בממשלה תחלוף במקרה הטוב שנה ומה יהיה עד אז".

הוא הוסיף כי, "התפטרותם של חברי מליאה היא כבר הרבה מעבר לזעקה לעצור את הטירוף המתחולל יום יום שעה שעה ברשות השידור. אומנם לכאורה נראה שידיך כבולות אך המציאות הניהולית והרוח הגבית מהציבור הם אלה המחייבים אותך לפעול ללא דיחוי".

לדבריו הוועדה הקרואה תורכב מאנשי מקצוע "שחפים משיקולים אינטרסנטים ופוליטיים, שמאמינים בחשיבות של השידור הציבורי יכולים לייצב את הרשות עד לקבלת ההמלצות מהצוות שהקמת. בכוונתי להעלות את ההצעה בוועדה ואני באמת מתפלל שלמען הרשות תיאות להוביל את הרעיון בכל הכח. כל יום שחולף ללא סילוקם של המובילים את הרשות לאבדון מוסיף עוד נדבך מעל ארון הקבורה שלה".

הרשות: "את תקופת כבל נזכור כמלאת סיסמאות אך ריקה מתוכן"

מרשות השידור נמסר בתגובה לדברים: "איתן כבל כהרגלו ממשיך במדיניותו ליצירת כותרות חסרות טעם וריח. להזכירו, מצבה של הרשות והידרדרותה בתקופה שבה היה שר היו קשים יותר מהיום בכל פרמטר, החל מהקצאת משאבים ליוצרים, דרך שיא כוח אדם וכלה באיכות השידורים. את תקופתו נזכור כמלאת סיסמאות אך ריקה מתוכן, תרתי משמע.
למיטב ידיעתנו והערכתנו היוצרים לא "מתגעגעים" לבצורת היצירתית שאפיינה את תקופתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully