וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משוואה עם נעלם אחד

28.10.2013 / 13:45

לאן נעלם אחד משלושת זוכי פרס ברנשטיין לספרות - העיתונאי עמר לחמנוביץ', מהידיעה שפורסמה בנושא ב"ידיעות אחרונות", ומדוע? רמז: גגלו נוני מוזס ו"ישראל היום"

מדוע נעלם אחד משלושת זוכי פרס ברנשטיין לספרות לשנת 2013 מידיעה בנושא שפורסמה בסוף השבוע (25/10) במוסף "7 לילות" של "ידיעות אחרונות"?

בפרס היוקרתי זכו השנה שלושה: הסופר אסף גברון, המשוררת שירה סתיו והעיתונאי עמר לחמנוביץ'. גברון זכה בפרס בקטגוריית ספר עברי מקורי מחיי הארץ על ספרו "הגבעה", שיצא לאור בהוצאת עליית הגג. סתיו זכתה בקטגוריית ספר שירה עברי על ספרה "לשון אטית", שיצא לאור בהוצאת "דביר", ולחמנוביץ' זכה בקטגוריית ביקורת ספרותית בעיתונות היומית. הפרס בקטגוריית ספר עברי מקורי עומד על סך 50 אלף שקלים, בקטגוריית השירה על סך 25 אלף שקלים, ובקטגוריית העיתונות על סך 15 אלף שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התעלמות מוחלטת. בוקסת הפרס ב"7 לילות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאמור, בידיעה שפורסמה בנושא ביום שישי האחרון במדור הספרים במוסף התרבות של 'ידיעות' נפקד שמו לחלוטין, בעוד שמותיהם של גברון וסתיו פורסמו ואף זכו לפירוט. באתר ynet של הקבוצה, דווקא פורסם שמו של לחמנוביץ', זאת מבלי לפרט עבור מי נכתבת ביקורת הספרות אותה הוא כותב.

האם לעובדה שאת ביקורת הספרות כותב לחמנוביץ' ב"ישראל היום" - אויבו העיקרי של "ידיעות אחרונות", שם הוא משמש גם כעורך מדור הספרות וכסגן עורך המוסף הפוליטי? על פי ההיסטוריה המרה בין שני העיתונים, לא מן הנמנע שכן.

לחמנוביץ' בחר שלא להגיב לדברים. ב-ynet סירבו להתייחס לנושא. טרם התקבלה תגובת "ידיעות אחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully