וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגודת העיתונאים בי-ם ללנדס: "ועדה שהוקמה בחטא והרכבה פסול"

30.10.2013 / 10:17

נציגי האגודה ייפגשו מחר עם מי שעומד בראש הוועדה לבחינת המתווה לשידור הציבורי ויאמרו לו: "מריחת הזמן משרתת את מדיניות המוות הטבעי של רשות השידור באמצעות ייבושה"

אגודת העיתונאים בירושלים, בראשות יו"ר האגודה חיקה גינוסר, תיפגש מחר לראשונה עם רם לנדס, העומד בראש הוועדה הנושאת את שמו אשר הקים שר התקשורת, לבחינת המתווה לשידור הציבורי.

על פי גורם באגודה, בכוונתם לומר ללנדס כי הועדה הינה "ועדה מיותרת, הוקמה בחטא והרכבה פסול". לדבריו, "ועדה זו תצטרף לועדות רבות וקודמות שמסקנותיהם לא ייושמו מעולם, והיא משרתת את אסטרטגיית מריחת הזמן – שתוביל למוות טבעי של רשות השידור באמצעות ייבוש השידור הציבורי מתכנים והתנהלות ראויה".

נציגי אגודת העיתונאים סבורים כי לחלק מחברי הועדה אינטרסים מסחריים בקריסת השידור הציבורי, שכן "לא יעלה על הדעת שנציגת ערוץ מסחרי מתחרה תיקבע את גורלו של הערוץ".

כזכור, אגודת העיתונאים בירושלים עתרה לבג"ץ נגד הקפאת הרפורמה ברשות השידור ונגד מינויה של הוועדה, וביקשה בעתירתה להורות למדינה לקיים את הסכם הרפורמה ברשות השידור. נציגי האגודה מדגישים כי הסכמי הרפורמה נותנים מענה לכשלים הנטענים ברשות השידור והם נחתמו לאחר שנים ארוכות של מו"מ, וכי מדובר בהסכמים מורכבים שיביאו לקיצוץ משמעותי בכוח האדם ברשות, במטרה לייעל את עבודת הרשות, ולהגביר את יכולתה להתחרות בגופי תקשורת פרטיים ומסחריים.

עוד טוענים נציגי האגודה כי הפרסומים לפיהם הנהלת רשות השידור אינה מתפקדת כראוי לדעת היועץ המשפטי לממשלה והשר הממונה - מחייבים את הדחת הנהלת ולא את סגירת הרשות ופיטורי מאות עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully