וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משעל קר: ארדן הקים ועדת איתור חדשה לתפקיד יו"ר מועצת הכבלים והלוויין

6.11.2013 / 18:41

הוועדה תחליף את זו שהקים כחלון ואשר בחרה פה אחד באריאל משעל לתפקיד - בחירה אותה סרב שר התקשורת הנוכחי ארדן לאשר. גורם במשרד התקשורת לוואלה! ברנז'ה: טרם נקבע הרכבה

משרד התקשורת הקים ועדת איתור חדשה לתפקיד יו"ר מועצת הכבלים והלוויין. הוועדה החדשה תחליף את זו הקודמת שהקים שר התקשורת הקודם משה כחלון ואשר בחרה פה אחד באריאל משעל לתפקיד. שר התקשורת גלעד ארדן סרב עד עתה לאשרר את המינוי.

סוגיית מינוי של יו"ר למועצת הכבלים והלווין נידונה בחודש שעבר בבג"צ שהגיש משעל, אז נתן למעשה בג"צ אור ירוק לשר להקים ועדה חדשה. נציגי משרד התקשורת מסרו אז לבג"צ כי "בקרוב יושלם הרכב ועדת איתור חדשה שתתן משקל ודגש לניסיון בתחום הרגולציה בשל תכניות השר בתחום זה". התכניות אליהם התכוונו במשרד הן איחוד גופי הרגולציה.

במשרד התקשורת אמרו כי בפני הוועדה החדשה יובאו גם המועמדים הקודמים, וכן "המלצת הוועדה הקודמת שיהא לה משקל מסוים", כלומר, יהיה משקל להחלטה למנות את משעל לתפקיד. הוא עצמו הצהיר כי בכוונתו להגיש את מועמדותו בשנית, ובג"צ תמך בו בהצהרה זו והדגיש שלמרות ההחלטה של ארדן שלא למנות אותו - "לא נטען בו ובהחלטה למנותו דופי".

כמו בכל ועדת איתור גם בראשה של זו יעמוד מנכ"ל המשרד הממשלתי או מיופה כוח מטעמו ונציג של שירות המדינה. בוועדה אמורים להיות חברים גם שלושה נציגי ציבור, אולם במשרד התקשורת אמר הערב לוואלה! ברנז'ה כי זהותם טרם נקבעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully