וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: המשטרה תסגור את תיק החקירה נגד שרון גל

10.11.2013 / 11:39

ראש אח"מ קיבל את המלצת ראש יחידת להב 433 במשטרה, ניצב מנשה ארביב אשר ניהל את החקירה, כי לא נמצאה תשתית ראייתית מספקת כנגד מי ששימש כמגיש "לילה כלכלי" בערוץ 10

המשטרה צפויה לסגור את תיק החקירה נגד העיתונאי והמגיש שרון גל בהיעדר תשתית ראייתית, כך נודע הבוקר (ראשון). ראש אח"מ קיבל את המלצת ראש יחידת להב 433 במשטרה, ניצב מנשה ארביב אשר ניהל את החקירה, כי לא נמצאה תשתית ראייתית מספקת כנגד גל. הבוקר הודיעה המשטרה כי תיק החקירה מועבר לפרקליטות לצורך עיון וקבלת החלטה.

סיקור מיוחד: פרשת שרון גל - סגירת חשבונות או גבייה מוצדקת?

שרון גל הגיש את התוכנית היומית "לילה כלכלי" בערוץ 10 והוא שובץ בתחילה להשתתפות בפאנל מהדורת "שישי" של הערוץ. הוא פרש מעבודתו בחודש מאי השנה לאחר שבדיקה פנימית שנערכה בערוץ העלתה חשד להטרדות על רקע מיני מצידו של עובדים ועובדות בערוץ והפרה של אתיקה עיתונאית.

מאז ההתפטרותו של גל נמסרו למשטרה מספר עדויות נגדו, וכמה אנשי תקשורת התבקשו להגיע למשרדי היחידה הכלכלית על מנת למסור עדות בעניינו. במהלך בדיקה שביצעה המשטרה עלה גם חשד לסחיטה באיומים מצדו של גל.

"אנשים מאד מסוימים בערוץ 10 בחרו להדליף מידע מגמתי נגדי"

במוסף "7 לילות" של "ידיעות אחרונות" פורסמו עדויות אנונימיות של עובדים ועובדות בערוץ 10 ובה הם תיארו התנהלות שכללה הטרדות מילוליות על רקע מיני והתבטאויות בלתי הולמות. גל מצידו הכחיש את מרבית הפרסומים על אודותיו בראיונות שהעניק לכלי התקשורת, ובין היתר אמר כי הוא מתכוון "לפעול במישור המשפטי" נגד העיתון.

הוא האשים כי "אנשים מאוד מסוימים שם (בערוץ 10, ד.א) בחרו במקום להנמיך את גובה הלהבות - להדליף מידע מגמתי נגדי, באופן הכי בוטה שאפשר להעלות על הדעת". את העדויות נגדו כינה "קשקושים" ואמר כי עזב את הערוץ ביוזמתו על רקע מחלוקות שנוגעו לעניינים כספיים. בחקירתו במשטרה הכחיש באופן גורף כי הטריד מינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully