וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בא לברך, יצאו מקוללים

27.11.2013 / 12:52

יו”ר רשות השידור אמיר גילת בירך הבוקר את עובדי רשות השידור בברכת חג חנוכה שמח. מי שציפה לדמי חנוכה נאלץ להסתפק בהכרזה על קיצוץ עתידי בתקציב הפריאלנסרים

יו"ר רשות השידור אמיר גילת שלח הבוקר (רביעי) איגרת ברכה לעובדי רשות השידור לרגל חג החנוכה, ובה נגע בכמה מהסוגיות המסעירות את העובדים בשבועות האחרונים. בראש המכתב, אשר הגיע לידי וואלה! ברנז'ה, הבטיח גילת כי אין החלטה על צמצום השעות הנוספות לעובדים, וחשף את תקציב הענק של הפרילאנסרים, ואת ההנחייה לצמצם את העסקתם ברשות.

"בימים אלה אין אנו יכולים לבשר, למרבה הצער, על נס גדול שהיה פה, אך חובה עלינו לחפש את הדרך לצאת מחושך לאור ולראות כיצד יכולה רשות השידור להיות החנוכייה הדולקת המפיצה את אורה הייחודי לסביבה", פתח גילת את דבריו בנימה ציורית. הוא אמר כי "ידוע שגורלה של רשות השידור נבחן בימים אלה, כשברור לכל בר דעת שבשנת 2014 תמשיך רשות השידור לפעול במתכונתה הנוכחית". הוא הוסיף כי "אם תשכיל לכלכל את דרכיה לשנות ולהשתנות כבר בחודשים הקרובים, בתקופת הזמן הקריטית ביותר לגורלה. בהקשר זה, דווקא בחג החנוכה עלינו לזכור את סיפור פך השמן הקטן שחולל את הנס הגדול".

לעניין האיום בצמצום השעות הנוספות, סוגיה שהכעיסה את העובדים, אמר גילת כי תקציב השעות הנוספות (העומד על 70 מיליון ש"ח, ד.א) לא נפגע. להיפך, הוא דווקא גדל: "אדרבא, גם לאחר פרישת עובדים מהרשות לא צומצמה מכסתם מהמכסה הכוללת של השעות הנוספות, כך שבפועל מהווה הדבר אף גידול שמאפשר את המשך התנהלותה של הרשות", כתב גילת, ורמז כי להנהלת הרשות חלק במשבר. "לאחרונה התברר כי במחצית הראשונה של השנה היתה חריגה, כמותית וכספית, בסעיף התקציבי". הוא הדגיש כי "המוסדות אינם עוסקים בחלוקת העוגה התקציבית של השעות הנוספות, המשולמות לעובדים עפ"י החלטת ההנהלה, ובהתאם לשיקוליה. כלומר הבעיה היא ניהול ולא החלטת המוסדות".

גילת חשף שלאחרונה התברר שתקציב הפרילאנסרים המועסקים על ידי הרשות יגיע בשנת 2013 במונחים כספיים לכלא פחות מעשרה מיליון שקלים."המוסדות חזרו והנחו את ההנהלה לצמצם ככל האפשר בהעסקת עובדים מבחוץ ולהותיר את העבודה לעובדי הרשות", כתב לעובדים. "קולם של העובדים לא נשמע בנושא זה, ודווקא המוסדות הפגינו בענין עמדה נחרצת וברורה לטובת רשות השידור ועובדיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully