וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן מנחם נגד אגודת העיתונאים: "פועלת מסיבות אישיות ואגואיסטיות"

2.12.2013 / 13:26

מנכ"ל רשות השידור יוני בן מנחם יוצא למתקפה חזיתית ביו"ר אגודת העיתונאים אחיה גינוסר: "ניסיון לסחוט, ללא הועיל, מההנהלה וממשרד האוצר תנאים נוספים"

מנכ"ל רשות השידור יוני בן מנחם יוצא למתקפה חזיתית ביו"ר אגודת העיתונאים אחיה גינוסר, זאת בעקבות מה שכינה גינוסר "היעדר ניהול תקין ויוזמה יצירתית, ופגיעה בשכרם של העובדים". בן מנחם השיב הבוקר למכתבו של גינוסר בנושא זה, ותקף אותו מכל כיוון.

ראשית טוען מנחם כי אגודת העיתונאים אינה נאבקת על שכר העובדים, אלא "משקיעה יחד עם האגודה התל אביבית את כל זמנה ומרצה בכדי להחליף את הנהלת הרשות מסיבות אישיות ואגואיסטיות", כך לדבריו. בן מנחם טוען שתוספות השכר אינן מתקבלות "כתוצאה מהניהול הכושל של האגודה וניהול מלחמות בהנהלת הרשות".

אך לא בכך תמות האשמותיו של בן מנחם, שמניח את כל הקלפים על השולחן ומצביע על אגודות העיתונאים ככאלה שטרפדו את הסכם הרפורמה, "זאת תוך ניסיון לסחוט, ללא הועיל, מההנהלה וממשרד האוצר תנאים נוספים".

חיקה גינוסר האשים את בן מנחם מוקדם יותר השבוע באחריות לכשלי תוכן ברשות, הפעם על רקע מותו של אריק איינשטיין. לפי גינוסר, עם היוודע דבר מותו של הזמר עלו שתי יוזמות של עיתונאים להכנת תכנית טלוויזיה על אודותיו. "לא קיבלנו התייחסות או תגובה", כתב גינוסר, והוסיף כי "לא רק שאין עידוד יצירה במצב הנוכחי ברשות - יש דיכוי של יוזמות בקרב העיתונאים". בן מנחם לא מקבל את הדברים וטוען כי מנהל חטיבת התכנית יואב גינאי מכחיש כי קיבל פניות בנושא. "מחלקת התרבות עוסקת בימי םאלה בהפקת ספיישל גדול ומורכב שישודר במלא שלושים למותו של איינשטיין", ענה בן מנחם.

גינוסר הטיח בבן מנחם כי "700 עובדים ותקציב עתק מופקרים למצב של היעדר ניהול מקצועי, העוזר מנהל בשביל הנמכ"ל (הכוונה היא לזליג רבינוביץ', ד.א) - המצב החרפתי הזה לא יוכל להימשך".

את מכתבו סיים בן מנחם בנימה אישית. "סוד גלוי הוא כי תסכולך נובע מכל שאתה וחברים נוספים בהנהלת האגודה אמורים היו לפרוש מהרשות ולגרוף עימם תנאים מטיבים ונראה כי חלפו הסיכויים שלכם לקבל תנאים אלה, הדברים חייבים להיאמר לכלל העובדים ולפקוח את עיניהם. התסכול הוא שמניע אותך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully