וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב טרגדיה במעריב: עובד הפצה שפוטר שם קץ לחייו

7.12.2013 / 18:16

אחד מחבריו לעבודה אשר שוחח עם האיש לפני מספר ימים אמר הערב לוואלה! ברנז’ה כי הוא היה מתוסכל: ”דיברנו על הפיצויים ממעריב. הוא נשמע מודאג וממש היה צריך את הכסף"

עובד לשעבר בעיתון מעריב שם בסוף השבוע קץ לחייו. בשעה זו מתאספים חבריו ובני משפחתו בביתו שבאור יהודה. מכריו סיפרו כי לאחר שפוטר מהעיתון התקשה האיש למצוא עבודה והיה מובטל, ושבשבועות האחרונים נראה היה מדוכדך ומדוכא.

האיש, אשר בני משפחתו ביקשו הערב ששמו לא יפורסם וסרבו לשוחח עם כלי התקשורת, היה עובד של חברת ההפצה של מעריב מאז 1993. הוא פוטר לאחר עסקת הרכישה של העיתון והיה מובטל מאז, למרות שסיים לימודי עריכת דין. הוא השאיר אחריו אישה ושלושה ילדים.

"הוא היה עובד מסור, ועבד במעריב עשרים שנה", סיפר אחד ממקורביו. "זו טרגדיה בלתי נתפסת גם למשפחתו אבל גם לקולגות שלו בעיתון". במשטרה אמרו הערב כי כיוון שלא השאיר אחריו מכתב, לא ניתן לקבוע בוודאות את סיבת ההתאבדות.

אחד מעובדי "גל מעתון" שגם 450 עובדיה פוטרו, ואשר שוחח עם האיש לפני שלושה ימים, אמר הערב (שבת) לוואלה! ברנז'ה כי בשיחתם הוא נשמע היה מתוסכל. "דיברנו השבוע על עניין הפיצויים ממעריב, הוא רצה להתעדכן מה קורה איתם", הוא אומר. "הוא לא היה איש צעיר, הוא נשמע מודאג וממש היה צריך את הכסף. הוא אחד ממאות אנשים שעדיין לא קיבלו את הפיצויים שמגיעים להם". עובדת אחרת של מעריב סיפרה כי לפני שנתיים סיים האיש לימודי עריכת דין, אולם מאז פוטר ממעריב התקשה למצוא עבודה. "כנראה שהייאוש היה חזק ממנו, אולי העובדה שלא הביא פרנסה דכדכה אותו כל כך עד ששם קץ לחייו".

המקרה הטראגי בסוף השבוע הזכיר לעובדי מעריב טרגדיה דומה נוספת שהתרחשה לפני כחודש וחצי, אז נמצא מת בביתו סרגיי חליופין, שעבד במשך 17 שנה כשומר בכניסה לבניין מעריב. זמן קצר לפני מותו תועד חליופין בסרטון שצילמו העובדים לרגל העזיבה של מערכת העיתון את הבניין ומעריב לבניין חדש.

ממעריב נמסר בתגובה: "עיתון מעריב מביע צער עמוק על הטרגדיה האנושית ומשתתף בצער המשפחה. יש לציין כי העובד הועסק בחברה בשליטת הבעלים הקודמים של מעריב והפיצויים על פיטוריו היו אמורים להגיע מקופת הנאמנים שמינה בית המשפט לפירוק החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully