וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי ערוץ 10 יביכו את לאודר: "עדיין סומכים עליך רונאלד"

10.12.2013 / 16:44

בעל השליטה רון לאודר מסרב נכון לעכשיו להזרים כספים נוספים לערוץ 10, או להיפגש עם נציגי העובדים. הם בתשובה יפיצו סרטונים שיזכירו לו התבטאויות עבר בעניינם

עובדי ערוץ 10 חושפים היום את הקלף שלהם מול בעל המניות של הערוץ רון לאודר: בימים הקרובים בהפצת סרטונים בפייסבוק בהם קטעי וידאו של לאודר ונציגיו מתבטאים בעד המשך פעילותו של ערוץ 10 ומתייחבים להמשיך ולהפעיל אותו.

גורם בערוץ אמר לוואלה! ברנז'ה כי הסרטונים נערכים בשעה זו, וכי הכוונה היא להתחיל ולהפיץ אותם לקראת סוף השבוע.

את הסרטונים תחתום האמירה "עדיין סומכים עליך, רונלד", המתייחסת להחלטתו שלא להעביר בשלב זה כספים כספים נוספים לערוץ - מה שעלול להביא לגל פיטורים וכבר הביא לעיכוב תשלומים לספקים וחברות הפקה חיצוניות. לאודר, כמו בעל השליטה השני בערוץ ארנון מילצ'ן, מבקש להעביר את אחזקותיו בערוץ 10.

בסרטונים יראה לאודר ויציגיו בישראל אבי בלשניקוב ומיכל גרייבסקי באירועים שונים, בהם בחניכת האולפן בירושלים ובאירוע הארכת הזיכיון של הערוץ. לאודר מצוטט בקטעי הוידאו כאומר שהעובדים הם הסיבה בגינה המשיך להפעיל את הערוץ.

אתמול כינסו עובדי הערוץ ישיבה דחופה ובה החליטו על הצעדים. הדד-ליין שהציבו הוא מחר (רביעי) ולפיו אם לא יושג הסדר "מניח את הדעת" בין בעלי המניות או תיענה בקשתם להיפגש עם רון לאודר בדחיפות, הם יפעלו בנושא בעצמם. נכון לכעת טרם נעתר לאודר לבקשת נציגי העובדים להיפגש עמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully