וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה קטנה, והיא עולה

11.12.2013 / 13:26

בלעדי: הוועדה למדרוג באינטרנט אשר פורקה לפני מספר חודשים תובעת את אתר נענע10 על חוב של עשרות אלפי שקלים "תשלום חובות דמי חבר" לרבעון האחרון, שלטענתה לא שולמו

על רקע המשבר הכללי בערוץ 10, והפסקת הזרמת הכספים של הבעלים רון לאודר, גם אתר נענע10 נמצא בקשיים ועומד להגיע ככל הנראה לבית המשפט בשל אי תשלום של עשרות אלפי שקלים לוועדת המדרוג - כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

במכתב קדם תביעה ששלחה המפרקת של עמותת ועדת המדרוג למדידת שיעורי גלישה באינטרנט עו"ד מיכל רוזנבוים לנענע 10, ואשר הגיע לידי וואלה! ברנז'ה, כתבה למנכ"ל האתר יריב ג'יבלי כי "על אף התחייבותה המפורשת והחתומה של נענע 10 לשלם את דמי החברות בוועדה, לא שילמה במועד את דמי החבר עבור הרבעון השלישי לשנת 2013, אשר הסתכמו בסך של 47,903 ¤ כולל מע"מ".

במכתב אף מצוין כי לאתר נשלחו התראות חוזרות ונשנות, אשר "לא זכו לכל התייחסות, וכן מספר לא מבוטל של שיחות טלפוניות שהתקיימו בין נציגי חברתכם לבין מנכ"ל הוועדה (גל תורג'מן ד. ו)".

השתתפות בעלות הליך הפירוק

עוד דורשים בוועדה, תשלום נוסף אשר לטענתם מיועד להליך פירוקה העצמי. "על מנת לממן את ההליכים הנדרשים לפירוק הוועדה, החליטה האסיפה הכללית כי הוצאות הפירוק ישולמו מתוך התשלום אליו התחייבו כלל החברים עבור הרבעון הרביעי לשנת 2013...לאור האמור, הנכם נדרשים לשאת בחלקכם היחסי בעלות פירוק הוועדה בסך 33,290 שקלים". בוועדה מאיימים כי אם לא ישולם סכום זה תוך שבועיים, תפנה הוועדה גם באשר אליו להליכי גבייה ואכיפה.

לוואלה ברנז'ה נודע שתביעה כנגד נענע 10 צפויה להיות מוגשת בימים הקרובים.

כזכור, לפני כשלושה חודשים החליט אתר וואלה! הכולל גם את כל אתרי הבת בקבוצה - וואלה! שופס, יד2, יורם, TIPO, zahav.ru ועוד, לפרוש מהוועדה. מאוחר יותר גם אתר ynet המתחרה החליט לעשות את הצעד הסופי, והודיעו על פרישה. המשמעות עבור הוועדה, שנותרה למעשה ללא האתרים המרכזיים בה, הייתה אחת - פירוקה העצמי.

האתרים החברים בוועדה, שילמו בין עשרות למאות אלפי שקלים בשנה, לפי גודלו של האתר.

טרם התקבלה תגובת נענע10 לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully