וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת המדרוג באינטרנט תבעה 50 אלף ש"ח מנענע10

14.1.2014 / 10:11

ועדת המדרוג באינטרנט, הנמצאת בתהליך של פירוק, הגישה נגד נענע10 תביעה בטענה כי הותירו אחריהם חוב של כ-50 אלף ש"ח. גורם באתר: "הגענו עמם להסדר חוב"

לחוסר היציבות בנענע10, הפועל ללא מנכ"ל מאז עזב יריב ג'יבלי את האתר, נוספה כעת מערכה נוספת: ועדת המדרוג באינרנט אשר פורקה לאחרונה הגישה נגדו תביעה בגין חוב כספי של כ-50 אלף שקלים.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, אנשי ועדת המדרוג באינטרנט טוענים כי האתר פרש מהוועדה כאשר הוא מותיר אחריו חוב של דמי חבר לרבעון השלישי של שנת 2013. דמי החבר לתקופה זו, כך לפי מסמכי הוועדה, הסתכמו בסך של 47,903 שקלים.

בתביעה אשר הוגשה על ידי המפרקת של עמותת ועדת המדרוג למדידת שיעורי גלישה באינטרנט עו"ד מיכל רוזנבוים נטען כי לאתר נשלחו "התראות חוזרות ונשנות אשר לא זכו לכל התייחסות, וכן מספר לא מבוטל של שיחות טלפוניות שהתקיימו בין נציגי החברה לבין מנכ"ל הוועדה גל תורג'מן".

בשבוע שעבר נודע כי רון לאודר, בעל השליטה בנענע10 הצפוי למשוך ממנו את ידיו בקרוב, הזרים לאתר סכום של שני מיליון שקלים לטובת ייצוב שלו ולטובת הוצאתה לפועל של תכנית התייעלות שיוביל המנכ"ל החדש שייכנס לתפקיד.

תגובת נענע10 לדברים טרם התקבלה, אולם גורם באתר אמר הבוקר לוואלה! ברנז'ה כי הצדדים צפוים להגיע להסדר חוב ביניהם מחוץ לכותלי בית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully