וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דילמת האסיר

20.1.2014 / 20:06

תכתובת פנימית בין בכירים בקשת אשר הגיעה לידי וואלה! ברנז'ה חושפת חלק משיקולי הפרוגרמינג של הזכיינית החזקה בישראל, ומוכיחה כי זרועה של הרשות השנייה דווקא אפקטיבית

הרגולטור דווקא כן משפיע: בקשת שקלו השבוע לבטל את התוכנית "אנשים" לטובת קידום של התוכנית "מאסטר שף", אולם חזרו בהם בשל חשש מתשלום קנסות - כך עולה מתכתובת פנימית בין בכירים בזכיינית אשר הגיעה לידי וואלה! ברנז'ה.

מהתכתובת עולה כי אנשי הזכיינית התכוונו ביום רביעי הקרוב לבטל שידור של "אנשים" ובמקומה לשדר תכנית מקדימה ל"מאסטר שף" - אולם סיכום עיצומים שהתקבל היום מהרשות השנייה גרם לאנשי קשת לחשוב פעמיים על הביטול המתוכנן. הרשות הודיעה היום כי היא מטילה על קשת קנסות של יותר מחצי מיליון שקלים בגין תוכן שיווקי וביטולי תכניות לטובת שידור תכניות פרומו לתכניות ריאליטי.

על ביטול כגון זה פורסם רק לאחרונה בוואלה! ברנז'ה, זאת בעקבות ערב שידור גמר "הכוכב הבא", אשר היה רווי קידומים לתכנית, ובמסגרתו אף בוטלה "תוכנית חיסכון".

בעבור ביטול הן של "אנשים" והן של "תכנית חיסכון" באותו החודש ושידור במקומן של התכנית "הכוכב הבא רגע לפני הגמר" קיבלו בזכיינית קנס של 142 אלף שקלים. כזכור, הזכיינית רשת קיבלה לאחרונה סכום קנסות דומה על הפרות זהות.

בתכתובת פנימית בין מנהלת הרגולציה של קשת סיון כרמון לבין מנכ"ל הזכיינית אבי ניר, סמנכ"ל התכניות רן תלם וסמנכ"ל הרגוצליה טלי גורן, מביעה כרמון חשש שהביטול יביא לקנסות גבוהים נוספים. "האם במתכונת העיצומים החדשה אנו רוצים בכל זאת לבטל את 'אנשים' הקרוב?", היא שואלת. התשובה של רן תלם חושפת טפח מעדיפות הקידום הפנימית בזכיינית. "אני חושב שביום רביעי זה (הקידום, ד.א) פחות דרמטי. ביום שבת זה יותר קריטי לנו", ענה.

תגובת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו ותגובת קשת לדברים טרם התקבלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully