וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני דין

21.1.2014 / 12:11

בידיעות אחרונות מתפרסמים הבוקר דברי הספד לאברהם טופאן, ההרוג בפיצוץ בלון הגז בי-ם, מפי אחד מחבריו - יוסי ליפשיץ, שאומר לוואלה! ברנז'ה: "מעולם לא דיברתי עם העיתון"

מי דיבר עם "ידיעות אחרונות"? בעיתון מתפרסמים הבוקר (שלישי) דברי הספד לאברהם טופאן, ההרוג בפיצוץ בלון הגז בירושלים, מפי אחד מחבריו הקרובים והקולגה - יוסי ליפשיץ. אולם ליפשיץ אומר היום לוואלה! ברנז'ה כי מעולם לא דיבר עם איש מאנשי העיתון, ואין לו מושג כיצד הגיעו דבריו לשם.

אתמול קיבל דובר המכללה האקדמית הדסה בה עבד טופאן פניות מכתבים מכלי תקשורת שונים שביקשו לשוחח עם קולגות של טופאן שהיו חבריו על מנת שיספדו לו. ליפשיץ, המשנה לראש מנהל אקדמי במכללה, שוחח עם כתב וואלה! יאיר אלטמן שפרסם את הדברים. "לא הסכמתי ולא רציתי להתראיין מעבר למה שאמרתי לאלטמן", מספר ליפשיץ.

"הבוקר אני במקרה פותח עיתון ומגלה שהתראיינתי ל'ידיעות אחרונות'. מעולם לא דיברתי עם אף אחד מהכתבים של העיתון (על הידיעה חתומים ירון דורון ודני אדינו-אבבה, ד.א.) והיחיד שאמרתי לו כמה מילים זה כתב של וואלה!", אומר ליפשיץ.

"איך הם הגיעו לשם שלי? מי דיבר איתם? הם פשוט לקחו דברים שאמרתי במקום אחד, ועשו לקט מן היקב ומן הגורן. כנראה שהם נכנסו לכתבה ולקחו את הדברים. גם אם עושים דברים כאלה, לפחות שייעשה בגבול הטעם הטוב", הוסיף.

במכללת הדסה אמרו היום כי הם לא הוציאו לתקשורת את הדברים. דני אדינו-אבבה וירון דורון לא הסכימו לומר לוואלה! ברנז'ה מי מהם דיבר עם יוסי ליפשיץ וכיצד הגיעו דבריו אל הדפוס. תגובת "ידיעות אחרונות" לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully