וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התנהגותו של חגי מטר לא עולה בשום צורה ואופן עם הקו הציוני של העיתון"

21.1.2014 / 15:08

"לא יעלה על הדעת כי בית הדין יכפה העסקת עיתונאי שאינו מתאים לקו הערכי של העיתון", נכתב בערעור שהגיש היום מעריב המבקש לבטל את החלטת ביה"ד לעבודה להשיבו לעבוד

"לא היה מקום להשוות בין מר חגי סגל ובין מר חגי מטר", כך מדגישים אנשי מעריב בערעור שהגישו - כפי שאמרו שיעשו - על הוראת בית הדין לעבודה להשיב למעריב את חגי מטר. הערעור הוגש אתמול (שני) לבית-הדין הארצי לעבודה בירושלים, ובו מתייחסת הנהלת העיתון להשוואה שערכו בארגון העיתונאים בין סגל לבין מטר. בהנהלה נימקו את אי העסקת מטר בכך שהוא "זורק אבנים על חיילי צה"ל", ובארגון העלו את התמיהה מדוע אם כך מועסק על ידי החברה חגי סגל, שהורשע בעבר בחברות בארגון הטרור "המחתרת היהודית".

"על אף שמר סגל הורשע בעבר בגין מעשים פליליים, הוא ריצה את עונשו ולא ביצע מעשים כאלו מאז. מנגד מר מטר מבצע מעשים פסולים ומוסיף לבצעם אף היום, כאשר מדבריו ניתן ללמוד כי אין בכוונתו לחדול מעשותם", כך מנמקים פרקליטי עיתון מעריב, המבקשים לבטל את החלטת בין הדין לעבודה להשיב את מטר ולבטל את ההוראה לשלם לו סכום של מאה אלף שקלים כפיצוי.

כזכור, לאחר שארגון העיתונאים עתר לבית הדין לענייני עבודה נפסק בחודש יולי האחרון כי על העיתון לקיים את ההסכם הקיבוצי ולקלוט את מטר לעבודה. הוא נקלט לעיתון, ופוטר שוב באופן מיידי.

"לא יעלה על הדעת, כי בית הדין יכפה העסקת עיתונאי שאינו מתאים לאותו קו ערכי", נכתב בערעור. "כשם שאין התערבות חיצונית בתכנה של כתבה זו או אחרת, כך לא יכולה להיות אכיפה, של העסקת עיתונאי, שהתנהגותו מנוגדת ושונה בתכלית השינוי מהקו הערכי של העיתון. בהקשר זה ישוב ויצוין כי הקו של המערערת הינו קו ציוני ואילו התנהגותו של מר מטר, כדוגמת השתתפותו בהפגנות אלימות וקריאתו להטלת חרם על מדינת ישראל, אינן עולות בשום צורה ואופן עם הקו הציוני של העיתון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully