וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום לך ארץ נהדרת

28.1.2014 / 13:16

פרסום ראשון: פינת המערכונים של יעל פוליאקוב ואילן פלד ב"ארץ נהדרת" תרד אחרי שש תכניות בלבד, זאת אחרי שהמו"מ עם עורכי התכנית ו"קשת" התפוצץ - כך נודע לוואלה! ברנז'ה

פינת המערכונים של יעל פוליאקוב ואילן פלד ב"ארץ נהדרת" תרד אחרי שש תכניות בלבד, זאת אחרי שהמשא ומתן בין השניי לבין עורכי התכנית והנהלת "קשת" התפוצץ - כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

צמד הקומיקאים המוערך הצטרף לעונה הנוכחית של התכנית בסדרת מערכונים קבועה בשם "להקת ארבע" המתארת להקה שמופיעה בקיבוצים עם גרסאות כיסוי ללהיטים, זאת בסגנון ההומור הפרוע האופייני לשניים. עם "ארץ נהדרת" חתמו פלד ופוליאקוב לאחר שסדרות המערכונים שלהם ששובצו בתכנית "מה נסגר?" בערוץ 10 זכו לתשבוחות המבקרים.

מחלוקות בין השניים לבין עורך התכנית מולי שגב

לקראת עליית העונה הנוכחית בתחילת החודש פורסם כי השניים יצטרפו לעונה ה-11 של התכנית (לצד גיוסים נוספים כמו צמד האנימטורים ניר גרבר וגלי אדלבאום), אולם סדרת המערכונים שלהם תסתיים הרבה לפי סוף העונה, כבר בפרק השישי.

גורם המעורה בפרטים אמר הבוקר לוואלה! ברנז'ה כי לאחר שהוסכם בין הצדדים על שידורם של שישה מערכונים, התנהל משא ומתן על המשך הפקתם עבור התכנית - במיוחד לאור הביקורות הטובות שהתקבלו. על פי הגורם, מחלוקות בין השניים לבין עורך התכנית מולי שגב והנהלת קשת הביאו להחלטה שלא להאריך את ההתקשרות.

על פי אותו גורם, בהפקת התכנית "נתנו לשניים צ'אנס", אך "הרעיון לא הוכיח את עצמו אל מול הצופים וכן במבדקים פנימיים שנערכו בזכיינית ולכן הוחלט להפסיקו". על פי גורם אחר, המקורב לזוג, המחלוקת עם הפקת התכנית נסובה סביב היקף המעורבות של מערכת "ארץ נהדרת" ושל שגב בחופש היצירתי של השניים.

בהפקת "ארץ נהדרת" מסרו לוואלה! ברנז'ה בתגובה כי "צולמו רק שש פינות ולאחריהן הוחלט בהפקה כי לא יהיה לכך המשך". מטעמם של יעל פוליאקוב ואילן פלד טרם התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully