וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשכים המינויים ב"עכבר העיר": ישיק לראשונה מדור רכילות

4.2.2014 / 12:00

אחרי מינוי מנכ”ל ועורכת ראשית חדשים, ממשיכים באתר למלא את השורות: דניאל שירין יערוך מדור רכילות חדש וטלי קושניר תשמש כסגנית העורכת טל לוין - כך נודע לוואלה! ברנז’ה

נמשכת מגמת ההתרעננות באתר "עכבר העיר": לוואלה! ברנז'ה נודע כי האתר ישיק לראשונה מדור רכילות, אותו יערוך דניאל שירין. טלי קושניר מונתה לתפקיד סגנית העורכת, ומור קומפני תשמש כעורכת מדור המוזיקה והטלוויזיה.

המינויים ב"עכבר העיר" מגיעים לאחר חתימת ההסכם הבעלות על האתר בין קבוצת הארץ לפרסומאי תמיר יולביץ' שנכנס אליו כשותף. עם חתימת ההסכם מונה לתפקיד המנכ"ל אייל ברילנט וטל לוין לעורכת הראשית.

טלי קושניר הגיעה לעכבר העיר לפני כשנתיים וחצי כמפיקה, והיא תשמש כסגנית במקביל לעריכת מדור אוכל. דניאל שירין ישמש גם כעורך מדור הרכילות ויהיא אמון גם על ניהול השתות החברתיות. בעבר עבד במגזיני הנוער והילדים של קבוצת מעריב במשך כשלוש שנים וכיסה בין היתר את תחומי הבידור, הרכילות והמדיה החברתית עבור אתר nrg.

מור קומפני, שתערוך את מדור המוזיקה והטלוויזיה, שימשה בתפקידה האחרון כעורכת מדור התרבות של נענע10. היא שימשה גם כמבקרת קולנוע ומוזיקה באתר וכתבה גם עבור מאקו.
קומפני תחליף בתפקיד את עדי הררי שתמשיך לערוך את "עכבר עולם" ותתמקד בעריכת המדריך. על פי גורם באתר, מדור הרכילות החדש יעלה במסגרת מדריך ומגזין התרבות והפנאי "עכבר סופ"ש" שעלה בחמישי האחרון.

טל לוין, העורכת הראשית של עכבר העיר אישרה את הפרטים ומסרה: "אני מברכת על הצטרפותם של דניאל ומור לצוות העכבר בעיצומה של תקופת שינויים גדושה ומרגשת, שכוללת בין השאר את עלייתו של מגזין 'עכבר סופ"ש' ופתיחתו של מדור רכילות. זהו מהלך נוסף שנועד כדי לבסס את עכבר העיר כמדריך התרבות, הבילוי והפנאי המוביל בישראל, שפונה למגוון רחב של גולשים. מינויה של טלי קושניר לתפקיד סגנית העורכת היה בחירה טבעית, כמי שגדלה בעכבר, מילאה בו תפקידים שונים ובעלת הכישרון והיכולת להוביל את המערכת קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully