וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל שקרצי, סמנכ"ל טכנולוגיות ב"מעריב", הלך לעולמו

17.2.2014 / 16:01

שקרצי היה בן 41 במותו ונפטר לאחר מאבק במחלת הסרטן. במעריב אמרו היום לוואלה! ברנז'ה כי "המחלה תקפה אותו לפני פחות משנה, ותוך שנלחם בה הוא המשיך להגיע לעבודה"

אריאל שקרצי, סמנכ"ל טכנולוגיות ב"מעריב", נפטר לאחר מאבק במחלת הסרטן. הלווייתו התקיימה היום (שני) בבית העלמין סגולה בפתח תקווה. הוא היה בן 41 במותו, והותיר אחריו אשה ובן. קודם לכן היה מנהל מערכות המידע הראשי של העיתון. שקרצי שימש גם כמרצה אורח במכללת ההיי-טק "ג'ון ברייס".

שקרצי היה מוותיקי "מעריב" ובמשך 12 שנים ותחת הנהלות שונות מילא שורה של תפקידים בקבוצה, בהן מנהל תחום יצור במחלקה הטכנולוגית ומנהל מחלקות המחשב של העיתון ושל האתר NRG. בשנת 2009 הוביל את פרויקט הווירטואליזציה רחב ההיקף של מערך המחשוב של הקבוצה.

בנובמבר 2012 הודיעה החברה לבורסה על פיטוריהם של שורת בכירים וחברי הנהלה של העיתון, בהם גם על פיטוריו של שרצקי, זאת לקראת העברת הבעלות בחברה. הוא נשכר לעבודה מחדש במעריב-מקור ראשון לאחר העברת הבעלות מידי חברת אי.די.בי ל"הירש מדיה". בשנת 2013 החל בבחינת פיתוח מערכת ניהול חדשה לעיתון מבוססת רשת.

במעריב אמרו היום לוואלה! ברנז'ה כי גם לאחר שנודע לו כי חלה, המשיך שקרצי להשקיע את מרצו בעיתון ולפעול למען ייעול המערכות בו. "המחלה תקפה אותו לפני פחות משנה, ותוך שהוא נלחם בה הוא המשיך להגיע לעבודה", סיפר אחד ממכריו, שהוסיף כי "אריאל היה אדם אהוב ויקר ובעל חוש הומור נדיר". בקבוצת מעריב-מקור ראשון ביקשו למסור את תנחומיהם למשפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully