וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: ועד עיתונאי הארץ הצטרף לארגון העיתונאים

28.2.2014 / 0:12

אחרי שנים בחסות אגודת העיתונאים בתל אביב, ועד עיתונאי הארץ הצטרף היום לארגון העיתונאים של הסתדרות העובדים. האגודה הודיעה שלא תילחם על הייצוגיות. אהוד עין-גיל פרש

ארגון העיתונאים הפך היום (חמישי) לארגון העובדים הייציג בעיתונים "הארץ" ו"דה מרקר" בצעד שהדיח את אגודת העיתונאים בתל אביב - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. יותר משליש מעיתונאי הקבוצה חתמו על מסמכי הצטרפות להסדתרות העובדים, והודעה רשמית על כך נשלחה להנהלת הארץ ולאגודת העיתונאים בראשות יוסי בר-מוחא.

הופסקו המגעים למכירת בית "הארץ"; המערכת תישאר בת"א

בתוך כך אהוד עין-גיל פרש מחברות בוועד לאחר החלפת הארגון הייציג. לפני מספר ימים פרש ממנו גם כתב העיתון חיים לוינסון, שהביע הסתייגות מהסתדרות העובדים.

מדובר במכה לאגודת העיתונאים בתל אביב, שבתקופה האחרונה עמדה בפני ביקורת ציבורית מצד ערוץ 1 שהציג אותה בכתבה נרחבת כלא-רלוונטית לתחום העיתונות היום. בעקבות הכתבה הגישה האגודה היום תביעה משפטית נגד הרשות על סך מיליון שקלים.

עובדי קבוצת הארץ שוקלים זו תקופה ארוכה להצטרף לארגון העיתונאים והנושא עלה בישיבות הוועד האחרונות. באגודה הכירו את המגמה, ומסרו לוואלה! ברנז'ה כבר לפני מספר שבועות שלא ינהלו על הייצוג ב"הארץ" באמצעים משפטיים כפי שעשו במקרה של העיתונאים במעריב ובידיעות אחרונות.

בוועד עיתונאי הארץ-דה מרקר מסרו הערב בהתייחס לפרישתו של עין-גיל: "פנינו אנו וגם ארגון העיתונאים לאהוד עין גיל בבקשה כי הוא יישאר חבר ועד. לצערנו הוא העדיף להימנע מכך בשלב זה אך אנו עדיין קוראים לו לשקול זאת שוב, ולהישאר חבר ועד - גם אם הוא חבר בארגון עובדים אחר. תרומתו לוועד גדולה וחשובה, זכויותיו רבות מאד ועזיבתו תהיה מצערת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully