וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המותג החדש של הערוץ היהודי: ”ערוץ 20”

11.3.2014 / 15:25

האח הגדול, מאחוריך: הערוץ היהודי החדש בראשות מוטי שקלאר ימותג תחת השם ”ערוץ 20” - כך נודע לוואלה! ברנז’ה; עידית יהלומי תשמש כסמנכ”לית השיווק

האח הגדול, מאחוריך: בעקבות החלטת מועצת הכבלים והלוויין כי הערוץ היהודי-ישראלי החדש ישודר בפלטפורמות yes והוט בערוץ 20 בממיר, החליטה הנהלת הערוץ כי שם הערוץ ישא את מספרו בממיר - "ערוץ 20" - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הערוץ יחל את שידוריו בקיץ הקרוב במסגרת חבילות הבסיס של החברות ויהיה מבוסס פרסומות.

המותג ערוץ 20 היה מזוהה עד כה בעיקר עם שידורי תוכנית הריאליטי "האח הגדול" של קשת, שם שודרו שידורים חיים מהבית, וכן עם אולימפיאדת החורף.

בראש הערוץ יעמוד מנכ"ל רשות השידור לשעבר מוטי שקלאר ועל פי הצהרות מקימיו, שידוריו "יקיפו מגוון רחב של נושאים הקשורים במורשת ישראל, בדת היהודית, ובתרבות והמסורת של העם היהודי בארץ ובתפוצות".

עוד נודע לוואלה! ברנז'ה כי בעלי הערוץ, אבי בר, מינה את עידית יהלומי לסמנכ"לית השיווק של הערוץ. עידית יהלומי מכהנת בתפקידים שונים בעולם התקשורת למעלה משני עשורים: בארבע השנים האחרונות שימשה כסמנכ"ל השיווק של אקו 99FM והייתה אחראית על הובלת פרויקט מיצוב התחנה ומיתוגה כתחנה נושאת הדגל בכל התחום הירוק. יהלומי החלה את דרכה ב"טלעד" ושימשה כמנהלת שיתופי פעולה מסחריים ב"רשת". יהלומי תצטרף למנהל התוכניות של הערוץ טל ברקאי.

המכרז לערוץ היהודי-ישראלי, אשר התחיל את דרכו תחת השם "ערוץ מורשת", יצא בשנה שעברה כחלק מסדרה של חמישה מכרזים לערוצים יעודיים אשר על הקמתם הוחלט כבר בשנות ה-90. במסגרת סדרת המכרזים הוקמו ערוץ המוזיקה 24, הערוץ הערבי "הלא טי וי" וערוץ 9 בשפה הרוסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully