וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נראה אותך, אקי

19.3.2014 / 11:24

יגאל שילון מצטרף לחגיגת מכירת הפורמטים לחו"ל: לוואלה! ברנז'ה נודע כי איש הטלוויזיה חתום על פורמט לשעשועון בפיתוחו אשר יוצג בפסטיבל MIP הקרוב תחת השם "Who's asking"

פסטיבל MIP מתקרב, ואיתו פרטים על הפורמטים החדישם שיציגו בפסטיבל חברות המדיה הישראליות: לוואלה! ברנז'ה נודע כי איש הטלוויזיה יגאל שילון, יחד עם אולפני הרצליה, חתום על פורמט לשעשועון בפיתוחו אשר יוצג בפסטיבל ומיועד למכירה בחו"ל. שמו של השעשועון הוא "Who's asking", ושילון פיתח אותו יחד עם הראל יוספסון וגיא וסרמן. את הפורמט מייצגת חברת "ארמוזה פורמטס", ואת הפיילוט מנחה אקי אבני.

עבור שילון מדובר בפעם הראשונה בקריירה שבה הוא מפתח פורמט המיועד למכירה בחו"ל. יוספסון הוא ממפתחי השעשועונים "משאבת הכסף", ו"WRONG NUMBER" ותכנית הריאליטי "בית הצ'ט", שהופקו בחו"ל. השעשועון פותח בהשקעת אולפני הרצליה. השעשועון החדש הוא משחק טריוויה שבו שלושה מתמודדים עומדים בתוך מעגל מסכים ענק של 360 מעלות עליו מוצגים 50 סרטוני וידאו של אנשים שצולמו באקראי שואלים שאלת טריוויה אותה המציאו בעצמם.

פסטיבל MIP יעמוד השנה בסימן "פוקוס על ישראל" ובחברת "ארמוזה פורמטס" מסרו היום לוואלה! ברנז'ה כי "Who's asking" הוא אחד מתוך תשעה פורמטים חדשים אשר יוצגו בו על ידם. אפרת דרור, מנכ"לית משותפת של אולפני הרצליה, מסרה: "ההשקעה בהפקת הפיילוט Who's Asking היא עוד אחת מאבני הדרך המשמעותיות בהסתכלות הרחבה של האולפנים על השוק הבינלאומי. אנו ממשיכים בתנופת פיתוח לישראל ולעולם, ובמיפ הקרוב יוצג השעשועון על ידי ארמוזה לצד פורמטים שמייצגת החברה כגון 'כלוב הזהב', ו'ביקור בית'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully