וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההימור החדש של ערוץ 10: "עד סוף העולם"

1.4.2014 / 13:23

אחרי הכווייה שחטף מ”הכפר” אך עם לא מעט אופטימיות, חשף הבוקר מנכ”ל ערוץ 10 רפי גינת את הפורמט החדש בו השקיע הערוץ למעלה מ-10 מיליון שקלים

ימים ספורים אחרי שהפרומואים המצוחצחים עלו לאוויר, חשף הבוקר (שלישי) ערוץ 10 במסיבת עיתונאים את הפורמט העומד מאחורי הריאליטי החדש שלו "עד סוף העולם". באירוע נכחו מנכ"ל הערוץ רפי גינת וסמנכ"לית התוכניות של הערוץ זיוית דוידוביץ. את הפורמט יצר וערך עמי גלאם והפיק שי בן סעדון. התוכנית תשודר פעמיים בשבוע, עוד לא ברור אם מול זכיינית ערוץ 2 קשת, או מול החזית השכיחה יותר לקרבות הפרוגרמינג שמנהל הערוץ - רשת.

התוכנית מושקת בצל משבר חריף בו (שוב) נמצא הערוץ, כאשר ברקע הליכים לאיתור משקיע אשר יחליף את רון לאודר - הליכים אשר במסדרונותיו מתארים כ"סופיים". בנוסף, בערוץ מודעים לקושי המובנה בהימור על ריאליטי מקורי, כאשר שני הניסיונות האחרונים בהשקות דומות - הן של "הכפר" והן של "24/7" זכו לכישלון מסחרי צורב ולנתוני צפייה נמוכים. בנוסף, גורמים בערוץ לא הכחישו שהסיבה להשקעה בפורמט החדש היא בין היתר היא ההבנה ש"הישרדות" ככל הנראה כבר לא תשוב לידיהם.

"תכנית שמביאה סיפור חדש לז?אנר הריאליטי"

על פי דוברי הערוץ, "'עד סוף העולם' מחברת מחדש עשרה זוגות גרושים, עם ילדים משותפים, אותם היא לוקחת עד סוף העולם להרפתקה של חייהם. הזוגות יתגוררו יחד באחד מהמקומות היפים ביותר בעולם, באי אקזוטי בפיליפינים. כדי לסיים בהצלחה הם יצטרכו לשים את משקעי העבר מאחור, לשלב ידיים פעם נוספת, להתמודד עם השדים מעברם ולגעת מחדש במה שפעם חיבר אותם. הזוג שינצח יזכה במיליון שקלים שייסגרו בתכנית חיסכון עבור ילדיהם המשותפים. את תכנית החיסכון הילדים יוכלו לפתוח עם הגיעם לגיל 18".

"לאורך התכנית, הזוגות יתמודדו במשימות אתגריות שיציבו בפניהם קשיים מנטליים ופיזיים ויעמידו אותם במצבים קיצוניים. בשביל לבצע את המשימות הם חייבים להתעלות מעל המחלוקות שביניהם וללמוד מחדש כיצד לשתף פעולה ולהסתדר ביחד. הזוגות שיפסידו במשימות ימצאו את עצמם מועמדים להדחה ומידי שבוע יאלץ אחד מהזוגות לעזוב את המשחק".

רפי גינת, מנכ"ל ערוץ 10: "אני מכיר את עמי גלאם הרבה שנים. כשהגעתי לערוץ 10 עמי ביקש לבוא ולספר לי על תכנית חדשה שהוא עובד עליה. השיחה ארכה 10 שניות. 'עד סוף העולם' היא תכנית מיוחדת ומושקעת. זו תכנית שמביאה סיפור חדש לז?אנר הריאליטי. זוגות גרושים עם ילדים משותפים נכנסים להרפתקה בקצה העולם וחייבים לגשר על כל המחלוקות והרגשות כדי לזכות בפרס עבור הילדים שלהם. זה סיפור חדש, סיפור של התגברות ותקווה ומכנה משותף אנושי, זו תכנית שאני אשב ואצפה בה עם ילדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully