וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

3.4.2014 / 13:11

ב”פנאי פלוס” מצאו מבקר קולנוע שיחליף את יאיר רוה • ספי עובדיה תופר מדים לסגן מפתיע • רותם דנון מאחד שורות • וגם פרידה אחת אישית, מלאה בלייף סטייל • ויש עוד. הכל בפנים

שבוע לאחר פרישתו של יאיר רוה מתפקיד מבקר הקולנוע של "פנאי פלוס", ובמגזין מבית "ידיעות אחרונות" לא מבזבזים זמן: לוואלה! ברנז'ה נודע כי מי שיתפוס את מקומו של רוה ויכתוב מעתה את ביקורות הקולנוע הוא תומר קמרלינג - עורך המשנה של מגזין "בלייזר", גם הוא מקבוצת 'ידיעות'. תפקידיו בעיתון הגברים, שם הוא עובד כבר 13 שנים - לא ישתנו. הטור הראשון שלו יתפרסם בחודש מאי.

נמשכים המינויים במחלקת החדשות של גלי צה"ל: אחרי שלתפקיד מנהל המחלקה מונה ספי עובדיה והוא החליף את גלית אלטשטיין, מבקשים בתחנה למנות לו מספר 2. לוואלה! ברנז'ה נודע כי האופציה שסומנה בתחנה לתפקיד הסגן הוא דן שחורי, עד לאחרונה מנהל הניו-מדיה של מפלגת "יש עתיד". עבור שחורי תהיה זו חזרה לתחנה הצבאית, שם שימש בעבר כרכז מערכת במחלקת החדשות ורכז קורס העיתונאים.

הכל כלול, כמעט

מגזין "ליברל" מבית ליאוניד נבזלין ממשיך להתגבש: רותם דנון, עורך המגזין, מינה את פיני אסקל לתפקיד עורך המשנה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. זו לא הפעם הראשונה שהשניים מתאחדים: בעבר מינה דנון את אסקל לסגנו בנענע10, שם הוא ירש את מקומו כעורך, ושנים קודם לכן ירש אסקל את מקומו כעורך מדור וואלה! סלבס. אסקל שימש בשנים האחרונות גם כמנהל אתרי הלוויין במאקו סגן עורך מגזין פנאי פלוס. "ליברל", מוסרים במגזין, יופץ בקרוב ב-25 אלף עותקים.

מערכת תכנית הצרכנות של ערוץ 10 "הכל כלול" בהגשת סיון כהן ונגה ניר נאמן תאלץ בקרוב להיפרד מעורך התכנית, איתי תבור. בעבר שימש תבור כעורך משנה של "לילה כלכלי", וטרם נמצא לו מחליף. מי שרוצה לשלוח קו"ח צריך לדעת לאן.

מוטי מורל מגייס

חדש בעולם היח"צ: מוטי מורל, שלפני כשנה הודיע שהוא מוריד הילוך והלך ללמוד משפטים, חזר לפעילות מלאה ואף מינה לו סמנכ"ל חדש: אלירן ברקת, שהיה פעיל מאחורי הקלעים במאבק נגד מכירת כי"ל לפוטאש ובמאבק חברת התמלוגים של התסריטאים והבמאים מול הממונה על ההגבלים העסקיים.

ואייטם אחרון מבית: מנהלת ערוצי הלייף-סטייל של וואלה! בשנה האחרונה, גלי סימן-טוב, מחתימה כרטיס בפעם האחרונה. קודם לכן שימשה סימן-טוב במשך ארבע וחצי שנים כמנהלת התוכן השיווקי באתר. מילות פרידה, בבקשה: "וואלה! היה לי בית חם ואוהב, ואני מודה לאנשי וואלה! בעבר ובהווה ומאחלת הצלחה לצוות הלייף סטייל הנפלא וגם לברנז'ה".

תודה, בואי נקבע לקפה.

david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully