וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירים ב"מקור ראשון" בקריאה נואשת: "ייתכן והעיתון לא יתאושש"

13.4.2014 / 10:51

בפנייה שהעבירו לממונה על ההגבלים העסקיים ואשר הגיעה לוואלה! ברנז’ה מזהירים בכירים בעיתון כי התארכות תקופת ההקפאה מציבה בסכנה את המשך פעילותו. בהנהלה אומרים כי הנתונים מעוותים

בכירים בעיתון "מקור ראשון" מזהירים כי המשך פעילותו עומדת בסכנה. בפנייה שהעבירו לממונה על ההגבלים העסקיים ואשר הגיעה לוואלה! ברנז'ה מזהירים העורך בפועל אורי אליצור, עורך NRG אלעד טנא, ראש מחלקת הסחר אודי לוקר ומנהלת מחלקת המנויים יעל כהן כי התארכות תקופת ההקפאה מציבה בסכנה את המשך פעילות העיתון.

עיתון "מקור ראשון" סובל מגל של ביטולי מנויים, זאת לאחר שמחלקת שירות הלקוחות נסגרה על ידי שלמה בן צבי. לצד זה ניכרת בעיתון נטישה של מפרסמים, ואלה שנותרו נמנעים מחתימה על הסכמים ארוכי טווח - הן בעיתון והן באתר NRG. "האתר פועל במתכונת שלדית ומפסיד גולשים ומפרסמים בשיעורים ניכרים, כותבים המנהלים. "התמונה המצטיירת לעינינו חד משמעית. רצף הסיבות והנסיבות מצטרפים לכדי מכה קשה מאוד וחשש סביר שלא יתאפשר לעיתון להתאושש ממנה".

סוגיה נוספת היא העובדים. עם התמשכות זמן ההקפאה יותר ויותר עובדים הודיעו על עזיבה, ובשבועות האחרונים נותקו להם טלפונים והם נדרשו להחזיר כלי רכב לחברות הליסינג. שכרם של העובדים הולן, והוא שולם רק לקראת סוף השבוע האחרון. השכר ששולם היה רק עבור חלק מתקופת מרץ, והסכום היה חלקי ועמד על שני שליש משכר חודש אחד - עבור עבודה של חודשיים. רק מחצית מהעובדים קיבלו את הסכום, שכן המחצית האחרת הוצאה ב-10 במרץ לחל"ת כפוי ולכן אינה זכאית לתשלום כלל. בעיתון אומרים כי "סדר הזמנים גם לא איפשר לעובדים אלה לקבל קצבת אבטלה ולכן הם נכנסים אל החג כשחשבון הבנק שלהם ריק מזה חודשיים וחצי".

"מחובתנו להתריע כי תקופת ההקפאה חייבת להיפסק לאלתר. שכן התמשכות המצב הנוכחי מעמידה בסכנה את מטה לחמן של מאות משפחות בישראל. חשוב יותר, היא עלולה להשתיק קול חיוני בשיח הציבורי הישראלי. השאלה כבר אינה 'איזו קבוצה עסקית תפעיל את מקור ראשון', אלא 'האם מקור ראשון ימשיך לפעול'.", כתבו.

מהנהלת "מקור ראשון" נמסר לוואלה! ברנז'ה בתגובה: "בסופי השבוע האחרונים העיתון 'מקור ראשון' היה החזק והגדול ביותר מבחינת היקף הפרסום. צר לנו שבשל הרצון להאיץ בממונה על ההגבלים העסקיים מעוותים את הנתונים ופוגעים בתדמית העיתון עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully