וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריני וסוזנה ישתפו פעולה עם אבוט-המאירי

13.4.2014 / 13:00

פורמט טלוויזיוני חדש שפותח על ידי חברת ההפקה אבוט-המאירי בשיתוף עם כוהנות הסטייל נקנה על ידי חברת ההפצה הבינלאומית Zodiak Rights - כך נודע לוואלה! ברנז'ה

פסטיבל מיפ שננעל בשבוע שעבר יצר סוגים חדשים של שיתופי פעולה, אחד מהם בלתי צפוי במיוחד, של כוהנות הסטייל טריני וסוזנה אשר פיתחו פורמט מיוחד עם חברת ההפקה הישראלית אבוט-המאירי.

פסטיבל מיפ 2014: המלחמה מתחת לפני השטח בין קשת לרשת


הפורמט כבר הספיק להימכר לחברת Zodiak Rights‏ - הזרוע הבינלאומית של Zodiak media‏, אחת מחברות ההפצה המובילות בעולם, אשר אחראית בין היתר לתוכניות ופורמטים כמו "המיליונר הסודי", "אמא מחליפה" ועוד. בפיתוח הפורמט היה שותף גם יונתן קוניאק, שערך את העונה הראשונה של התוכנית בישראל.

מדובר בפורמט תחת השם "טריני וסוזנה, הבריטים באים" ולוואלה! ברנז'ה נודע כי הוא עתיד להיות משודר בערוץ 10 במהלך הקיץ הקרוב.

אבוט המאירי בבעלות איתן אבוט וגיא המאירי הוא אחד מבתי ההפקה הגדולים בישראל. החברה אחראית להפקה של נתח רחב מרצועת שידור הפריים טיים הישראלית. בין התוכניות שהופקו על ידי החברה ניתן למצוא גרסאות ישראליות לתוכניות בינלאומיות כמו "אקס פקטור", "הישרדות", "היפה והחנון" ו-"דייט בחשיכה" לצד הפקת פורמטים מקוריים כמו "פרויקט הלהקה", "TLV‏", ו-"זוג מנצח VIP‏".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully