וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא אישור מכירת "מקור ראשון" ו-NRG תוך שבוע - פעילותם תיפסק

23.4.2014 / 11:45

בפנייה שהעביר לבית המשפט המחוזי בירושלים מתריע נאמן העיתון רו"ח חן ברדיצ'ב כי שני גופי התקשורת ייסגרו כיוון שלא נותר עוד כסף בקופת הנאמנות על מנת להפעיל אותם

שבוע מהיום - זה התאריך האחרון לפעילות "מקור ראשון" ואתר האינטרנט NRG באם עסקת המכירה שלהם ל"ישראל היום" לא תאושר על ידי הממונה על ההגבלים העסקיים, כך מתריע הנאמן בהקפאת ההליכים של החברות, רו"ח חן ברדיצ'ב.

בפנייה שהעביר אתמול (שלישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים מתריע הנאמן כי שני גופי התקשורת ייסגרו כיוון שלא נותר עוד כסף בקופת הנאמנות על מנת להפעיל אותם. הוא רומז כי אישור של מכירת לפחות רק אחד מגופי התקשורת יאפשר את המשך הפעילות של השני. אתמול, העריך מומחה להגבלים עסקיים בשיחה עם וואלה! ברנז'ה כי הממונה על ההגבלים יאשר את העסקה לא מאוחר מחודש לאחר שהועברו אליו המסמכים הרלוונטיים, נקודת זמן המוערכת ב-10 במאי.

זו הפנייה השנייה של ברדיצ'ב לבית המשפט שבה הוא מתריע על המצב הקשה של "מקור ראשון" ואתר NRG בצל הקפאת ההליכים. לפני שבוע הודיעה חברת "תכלת" שבבעלות שלמה בן צבי ובני משפחתו כי היא לא מתכוונת להמשיך ולהזרים כספים לחברות לצורך תשלומי משכורות. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, השכר האחרון ששולם לעובדים היה רק עבור חלק מתקופת מרץ, והסכום היה חלקי ועמד על שני שליש משכר חודש אחד - עבור עבודה של חודשיים. כמו כן רק מחצית מהעובדים קיבלו את הסכום, שכן המחצית האחרת הוצאה לפני כחודש לחל"ת כפוי ולאינה זכאית לתשלום.

"ישראל היום" צפוי לשלם 17 מיליון שקל על רכישת כלי התקשורת - 14 מיליון שקל לעיתון "מקור ראשון" ו-3 מיליון לאתר nrg. "מעריב" נמכר לקבוצת הג'רוסלם פוסט שבבעלות אלי עזור תמורת 4 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully