וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאחז חודורוב

13.5.2014 / 18:48

המועצה האזורית בחברון הגישה לרשות השנייה תלונה נגד מתן חודורוב - כך נודע לוואלה! ברנז'ה; "הסתובב ביישוב תוך שהוא מנסה לייצר פרובוקציות בכל מחיר". חדשות 10: "לא זקוקים לאישור כדי לצלם לאור יום ביישוב ישראלי"

אנשי המועצה האזורית בחברון הגישו לרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו ולערוץ 10 תלונה על כתב הכלכלה מתן חודורוב, אשר הגיע אתמול למאחז "אביגיל" מלווה בצוות צילום.

במועצה טוענים כי חודורוב הגיע למקום על מנת לעורר פרובוקציה ובתלונה נכתב כי חודורוב "הסתובב ביישוב תוך שהוא מנסה לייצר פרובוקציות ועימותים בכל מחיר, תוך שהוא מדבר בסלולרי שלו בקולי קולות על הכסף הרב שנשפך ביישוב".

חודורוב וצוות חדשות 10 הגיעו ל"אביגיל", אשר מעמדו הוא של מאחז בלתי-מורשה, על מנת לצלם כתבה למוסף הכלכלי של המהדורה "אנליסט" אשר עסקה בהשקעות הכספיות של ממשלת ישראל ביישובים בלתי-חוקיים. אנשי המקום טוענים כי הצוות "צילם בתים וחצרות פרטיים ללא אישור, ומשראה שאיש לא פונה אליו ואיש אינו נגרר לעימות או ויכוח הוא החל להתקשר לתושבים וניסה לשוחח עם בצורה פרובוקטיבית ומתגרה".

גורם בחדשות 10 אומר מנגד כי צוות התכנית הציע לדוברות המקום לספק נציג שיענה על שאלות עבור הכתבה, אולם הם סרבו. משכך ניסה הצוות לראיין את אנשי המקום. הגורם הוסיף כי מרגע הגעת הצוות למקום אף יצאה הודעה ברשת הקשר הפנימית של התושבים ובה הם נקראו שלא לצאת מהבתים ולא לשתף פעולה עם העיתונאים. במועצה המקומית אישרו כי סרבו לספק לצוות מרואיין. "מבדיקה קצרה שנעשתה התברר כי אין כאן עניין של כתבה עיתונאית, אלא רצון להשחיר את ההתיישבות ולכן פנייתו של חודורוב נענתה בשלילה", אמרו.

מדוברות המועצה האזורית הר חברון נמסר לוואלה! ברנז'ה בתגובה: "פעולתו של מתן חודורוב מכוערת והדברים שעשה מנוגדים לאתיקה עיתונאית. אנו נשמח לשתף פעולה עם כך גוף עיתונאי שיפעל ביושרה".

מחדשות 10 נמסר בתגובה: "במסגרת צילומים למוסף הכלכלי 'אנליסט' על מקורות המימון הממשלתיים של המאחזים הבלתי מורשים, הגיע אתמול מתן חודורוב לשטח במטרה לראיין תושבים באביגיל שבהר חברון. לצערנו, הגורמים הרשמיים במאחז ובמועצה האזורית סירבו להתייחס לנתונים - על אף שקיבלו הצעה מסודרת להתראיין מראש. בשום שלב במהלך הצילומים לא הוצגה לאיש שאלה פרובוקטיבית, אלא בקשות ענייניות להתייחס לנתונים כלכליים שונים. צוות ?חדשות 10? אינו זקוק לאישור כדי לצלם לאור יום ביישוב ישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully