וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקסטזי, טוב לבריאות?

19.5.2014 / 11:01

עיתונאי סביבה ועורכי שער אחורי, הכניסו לפייבוריטס: סוכנות ידיעות חדשה בענייני מדע, סביבה ואקולוגיה תושק בסוף החודש; "עולם העיתונות זקוק למקור מידע אמין ואובייקטיבי"

עורכי שער אחורי שימו לב: בסוף החודש תושק "זווית" - סוכנות ידיעות ראשונה מסוגה למדע ולסביבה. מדובר במיזם חדש מבית האגודה הישראלית לאקולוגיה ולמדעי הסביבה, אשר מגדירה את האתר כ-"one stop shop למידע חדשותי עדכני, רלוונטי, נגיש וכמובן מעניין בנושאים הללו".

באתר מדגישים כי בין היתר יפורסמו בו מחקרים חדשים וגם ישנים יותר שלתוצאותיהם יש השפעה על חיינו, מאגר של חוקרים, מדענים ואנשי מקצוע מומחים בתחומם, אותם ניתן לראיין ויכולים לשפוך אור על תופעות שונות. האתר יספק גם חומר ויזואלי - צילומים וסרטונים בנושא מהארץ ומהעולם, וכל מידע רלוונטי נוסף.

עוד אומרים באתר כי חלק מהתוכן שעתיד להתפרסם בזווית יגיע מהמדענים החברים באגודה הישראלית לאקולוגיה מדע וסביבה וחלק אחר מקורו במחקרים וידיעות שנאספו בחו"ל. כל הפרסומים בזוויות יעברו בדיקה של עורך מדעי ויותאמו למי שרוצים לדעת יותר על הדברים שמתרחשים סביבם, גם אם אינם מדענים.

האתר יחולק לשניים: באזור הכללי, שיהיה פתוח לכולם, ניתן יהיה לקרוא כתבות מרתקות ולצפות בסרטונים ובתמונות מתחומי המדע בכלל והסביבה בפרט. אזור נוסף יהיה מיועד לאנשי תקשורת בלבד, והגישה אליו תהיה מותנית בהרשמה ובאישור לעיתונאים המבקשים לעשות שימוש בתוכן ייעודי.

ד"ר נטע ליפמן, מנהלת סוכנות הידיעות: "עולם העיתונות זקוק כיום למקור מידע אמין ואובייקטיבי שיכול לעשות את החיבורים הנדרשים בין ידע מדעי ובין עניין תקשורתי וחדשותי. העורכת הראשית היא רוית קלימר, שעוסקת בעריכה ובכתיבה כבר 15 שנים. בארבע וחצי השנים האחרונות שימשה כעורכת הירחון 'גליליאו צעיר' ושם התמחתה בתיווך נושאים מדעיים מורכבים. יחד איתה עובד ד"ר ערן ברוקוביץ' כמנהל המדעי של האגודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully